BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap wintermeating/nieuwjaarsreceptie 22-01-2017

Ik krijg eerder de indruk, dat Tom die kippenvleugels voor zichzelf wilt houden  ;)
Hij stapt er wel heel makkelijk overheen  :D

Mac
 
ReneR zei:
Tom Hendriks zei:
Helaas kan ik morgen niet komen naar de meeting.
Ik had alles al geregeld, qua oppas en heb net de ingredienten gehaald voor mijn kippenvleugels.
Kom ik er dus achter dat ik morgen geen auto heb omdat mijn vriendin moet werken....
Klote en flink balen... Maar heb geen vervoer..
Jullie fijne meeting...

Jammer Tom maar het is niet anders.
Dan moet ik maar alleen de goede naam van het Beter Wordt Het Niet BBQ-Team hoog houden :p
Nou, ben je mooi klaar mee dan...
 
Wij komen morgen ook even buurten en kennismaken met iedereen! Vriendin en dochterlief hebben er al zin in.
Eens kijken of de weber 67 op de terugweg in de kofferbak past.
 
Ik ben er toch bij maar dit keer helaas alleen op 'bezoek'. Moet vanwege andere afspraken redelijk vroeg in de middag weg, dus neem voor de verandering dit keer geen sateh mee


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Het was mijn eerste keer en erg gezellig. De MOINK-balls waren aan de pittige kant...

De eerste indrukken:


















 
Mooie foto's , ik geloof dat ik weer eens wat gemist heb.
Volgend jaar beter :(
 
het was weer een hele geslaagde meeting...mooi zonnig...lekkere gerechten weer van iedereen.....top dag :)    onze bijdrage van vandaag....zelf gemaakte pastrami met wasabi mayo .....  de rest van de foto's op de facebook pagina van de meeting

(oeps...foto vergeten....dus zie hieronder)

 
 
Kon er helaas niet bij zijn. Ik had graag willen komen, helemaal na het zien van al die gezelligheid en dat heerlijks op de foto's.

Gr. Mike
 
Was weer een top dag en erg leuk om iedereen weer even te zien, dank allen voor de gezelligheid en het heerlijke eten.
 
zo te zien echt wat gemist, ziet er inderdaad uit als een zeer geslaagde dag
 
Zeker leo was echt top!

66191426ee34ffb1fd9e91b32bdd091e.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
DanBras zei:
Ik ben er toch bij maar dit keer helaas alleen op 'bezoek'. Moet vanwege andere afspraken redelijk vroeg in de middag weg, dus neem voor de verandering dit keer geen sateh mee


Sent from my iPhone using Tapatalk

En dat vroeg weggaan...dat is volgens mij ook aardig mislukt Danny, hahahaha
 
Nou, het was daar best gezellig zie ik wel. Wij vertrokken pas rond 15.00 uur in A'kanaal dus het loonde zich niet om nog om te rijden. Ik hoop toch nog eens zoiets op dit forum ook mee te maken. Het zal volgens mij toch zeker net zo gezellig zijn als het andere treffen.
 
ReneR zei:
En dat vroeg weggaan...dat is volgens mij ook aardig mislukt Danny, hahahaha
Mwah.....valt best mee Rene. Maar ongeveer 2 uur later dan gepland
Is bij gezelligheid toch best lastig om voor het einde van het feestje te vertrekken
 
eigenhymer zei:
Nou, het was daar best gezellig zie ik wel. Wij vertrokken pas rond 15.00 uur in A'kanaal dus het loonde zich niet om nog om te rijden. Ik hoop toch nog eens zoiets op dit forum ook mee te maken. Het zal volgens mij toch zeker net zo gezellig zijn als het andere treffen.

Jammer maar helaas, volgende keer beter!
En volgens mij is er alweer een datum gepland voor volgend jaar, 21 januari als ik het goed onthouden heb....
Ceriel, klopt dat???
 
Iedereen die er was, bedankt voor jullie hapjes en/of gezelligheid! Ik kan terugzien op een mooie zondag.
Gelukkig hebben we de foto's nog...  ;)



De ijsmeester van ijsclub Glanerbrug had een snipperdag


Druk met de voorbereidingen




Deze waren zo op, toch Rene?






Pastrami


Triple P's (Pulled Pork Pringles) van Maroc










Lekker Ursje en --Danny-!






The one and only RedFox!



Richard Soeteman met "pikante"burgertjes.. :p




Pannetje linzensoep






Rib-test:








Noteer alvast in je agenda: BBQ Genootschap Wintermeating 21 januari 2018!

 
Terug
Bovenaan Onderaan