BasBQ
Beef en Steak

BBQ-en in het hoge noorden

050_Rick

Tondelzoeker
Berichten
3
Hallo,

Na jaren van aanknoeien met bbq-en, doe ik sinds Kort een poging voor het serieuzere werk. Jaartje geleden een boretti barilo aangeschaft en hier redelijk wat vlees op klaar gemaakt. Echter was temperatuurbeheer tijdens indirect altijd een issue en om die reden nooit helemaal content geweest met de Q.

Om die reden heb ik gisteren de grill guru medium opgehaald van de ah actie. deze zal zijn maagdelijk witte binnenkant snel gaan verliezen en mij hopelijk veel plezier gaan geven.

Tot mispijt zat er helaas geen Plate setter bij deze aanbieding inbegrepen dus dat wordt nogal een speurklus heb ik gemerkt. (Bijna nergens te krijgen & andere merken lijken volgens de aanbieders niet te passen). Tips welkom 😀

ik zal zo nu en dan wat sessies hier posten en ongetwijfeld een beroep gaan doen op jullie kennis en ervaring.

groeten

Hendrick

9F099C94-EDA7-4D59-A61B-AE722E8F73D9.jpeg
 

Bijlagen

  • C7E12A7B-ED2D-4DF8-9137-E45B543EDB6B.jpeg
    C7E12A7B-ED2D-4DF8-9137-E45B543EDB6B.jpeg
    86,9 KB · Weergaven: 138
welkom hier
tip: ik zou hem in de tuin zetten :cool:
 
Welkom hier Hendrik!
 
Hendrick, welkom op het Genootschap en veel plezier met je nieuwe BBQ
 
Welkom


De plate setter schijnt vanaf begin mei op dr site van grill guru te komen.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
 
Welkom hier op het mooie forum Hendrik


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Hoi Hendrick,
welkom bij het Genootschap.
Dat je de temperatuur niet goed kon beheersen op de Boretti Barilo, ligt niet aan jou maar aan een ontwerp fout van Boretti.
veel plezier met je nieuwe BBQ
 
Welkom Hendrik!

welkom hier
tip: ik zou hem in de tuin zetten :cool:
Misschien is plafonds en wanden schilderen zijn hobby naast bbq-en, dan staat hij daar prima! Lekker warm en droog, het hele jaar door!
 
Hoi Hendrick,
welkom bij het Genootschap.
Dat je de temperatuur niet goed kon beheersen op de Boretti Barilo, ligt niet aan jou maar aan een ontwerp fout van Boretti.
veel plezier met je nieuwe BBQ

klopt, ik heb er nog een monteur van Boretti zelf bij gehad.. conclusie was inderdaad dat locatie van de aslade de luchttoevoer belemmerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan