BasBQ
Beef en Steak

Bbq boek, wat je als bbq liefhebber moet weten, Steven Raichilen

Ik kan een boek krijgen van de postcode loterij maar heb het gevoel dat ik er niet veel aan heb.
Dus nu wordt mijn vraag of iemand bekend is met het boek of de auteur.
fc88c521a944af548cff3cbbdba2cefa.jpg



Weber GBS 57
Rookton Albatros
 
Steven Raichlen, dat is toch die man die zich angstvallig vastklampte aan een vat toen Frits met hem op de foto wilde

3c7c98ba709a3ff53f2f2721c3105d79.jpg
 
Smokeye zei:
Maar heb je ervaring met zijn boek(en)?


Weber GBS 57
Rookton Albatros

Steven Raichlen is de best verkopende BBQ boeken Auteur (BBQ Goeroe) van de Wereld.
Ieder zichzelf respecterende BBQ-er heeft denk ik wel minimaal 1 boek van hem in de kast staan.
Dit boek is geen receptenboek maar meer een BBQ technieken boek, deze ken ik nog niet
Ik ga niet zeggen dat je al zijn boeken moet kopen, maar dit boek krijg je sowieso gratis, WIN-WIN dus.
 
Ik zou zeggen doen. Zelf heb ik een boek of tien van Steven, zelfs een persoonlijk gesigneerde. Mocht je het niks vinden, dan kan je er zo iemand anders blij mee maken.

BTW Dennis bedankt voor deze fijne herinnering van mij met Steven.
 
Bedankt mannen voor jullie antwoord, zat te twijfelen over een hamburger boek die ik ook kon krijgen, maar ga dan lekker voor het bbq boek


Weber GBS 57
Rookton Albatros
 
Frits zei:
Ik zou zeggen doen. Zelf heb ik een boek of tien van Steven, zelfs een persoonlijk gesigneerde.
BTW Dennis bedankt voor deze fijne herinnering van mij met Steven.

Heerlijke boeken, lekker op de bank naast de kachel met een mooi glas bier... zalig!

Ik won destijds mijn eigen versie van dat gesigneerde boek bij de maandelijkse foto-wedstrijd. Wat een feest!
 
Zelfs een apart deel op het bbqgenootschap over hem STEVE en ME


http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?board=34.0


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
https://www.pbs.org/show/steven-raichlens-project-smoke/

Hier kan je de man in actie zien mooie reeks op PBS website.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Heb het boek inmiddels al een week en het is een leuk boek met best wel een aantal tips die van pas komen.


Weber GBS 57
Rookton Albatros
 
Kreeg dit boek net binnen en is best grappig, er staan ontzettend vragen en antwoorden. Alles in logische volgorde.

2d44ed5ad3da0e91774d822c32278515.jpg
2fe73595b98dd710a3d99eb5a2c0cb1c.jpg
 
Het boek heet: ‘wat je als bbq liefhebber moet weten’
B7431320-162A-4B6E-9622-CE14AD737E51.jpeg
 
Voegt dit boek veel toe voor de beginner als je 'Het vuur de baas' hebt gelezen ?>
 
Terug
Bovenaan Onderaan