BasBQ
Beef en Steak

BBQ boek Julius Jaspers

david

Kooltjesharker
Berichten
183
Aanstaande zaterdag komt dit BBQ boek uit http://www.bol.com/nl/p/alles-op-de-bbq/9200000009905986
Er staat een inkijkexemplaar op de site met wat foto's en tekst.  Op een foto zie je technische uitleg over hardware, wat erg betrouwbaar overkomt, en op de volgende zie je spareribs en worst op een schommel bbq  ???. Weet iemand wat meer over dit boek?
 
Ik ben ook wel erg benieuwd,  is hij niet actief op dit forum of was dat het andere forum? Een link pm-en naar dit topic, kan hij zelf meer vertellen over zijn boek.
 
Julius Jaspers, heeft een barbecue team, de blauwe hand. Hij heeft meegedaan met het Nk BBQ en het EK van vorig jaar en dit jaar met de Tony Stone en het WK in Marokko.
Hij is hier niet actief, even rustig afwachten en zaterdag even naar de boekhandel.
Bij Nederlandse barbecue boeken blijft het altijd een beetje afwachten, ze worden geschreven voor het grote publiek en dat is in Nederland nog niet heel ver op barbecue gebied ;). Maar dit boek kan wel eens verrassende stukken bevatten.
 
Blauwe hand moet zijn Zwarte hand :)

Hij is een super goede kok adviseert veel horeca bedrijven over keuken, koken en menu (kosten). Ook was hij presentatie van Topchef met Robert Kranenborg. Kijk eens op zijn blog smartday.nl

Speciaal voor het boek heeft met 7 Q's in de tuin alle recepten bereid.
 
ziet er mooi uit, van wat je er van kunt zien.
 
De inkijk ziet er idd best aardig uit! Eens afwachten hoe de recensies zijn. Net wat andere spullen aangeschaft - hobbies kosten geld - dus laat deze ff liggen...
 
Lijkt mij wwel een ontzettend leuk boek, ben benieuwd :D
 
De Zwarte hand? Of bedoel je Zwartboek? ;D
 
ik sla dit boek over, ga liever voor us boeken. daar staat meer mijn cup of tea in als het gaat om recepten
 
Terug
Bovenaan Onderaan