Beef en Steak

Bbq accessoires bij Lidl

• Onderwerp starter Onderwerp starter NasQ
  • Startdatum Startdatum

NasQ

Gemarineerd
Dag iedereen,

Zag vandaag op het werk in de folder dat vanaf maandag 26 mei er een aantal leuke bbq hebbedingetjes zijn.

Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit zich uitpakt, maar kon het niet aan jullie voorbij laten gaan;)

yna2aga7.jpg

Die hamburger pers ziet er leuk uit. Bedankt voor het delen.

Geinig. die persjes ga ik wel halen.

Als je je vleessappen uit het vlees wil hebben moet je die vooral halen..

ShuttleX zei:

Daar heb je toch helemaal geen last van? Je perst hem alleen in een vormpje toch?

Smokey89 zei:
ShuttleX zei:

Daar heb je toch helemaal geen last van? Je perst hem alleen in een vormpje toch?

Precies ;) dus die pers haal ik ook :D

Ook het alufolie is er weer, mijn lieve schoonmoeder had al een pak voor me meegenomen. Gauw nog een paar bijhalen, zit ik weer op voorraad voor dit jaar.

Ik heb de hamburgerpers van de Lidl uit Duitsland.
Niks mis mee.

Smokey89 zei:
ShuttleX zei:

Focus lag op de zware vleespers. Voor het geld is het zeker mooie hamburgerpers. Wat is de diameter?

ShuttleX zei:
Dat is dus flauwekul. Alle hamburgers worden geperst tot platte schijfjes met dit soort spullen.
Ik wil iemand wel eens het sap uit een stuk gehakt zien persen met zo'n ding. Ik pers meestal met een redneck pers, oftewel een deksel van een blik jodenkoeken. Ik hang daarop met flink wat gewicht en ik heb nog nooit sap gezien.
En mijn burgers zijn vet OK, op zijn zachtst gezegd ;)

Terug
Bovenaan Onderaan