BasBQ
Beef en Steak

Basterd of Green Egg

Frietmeister

Tondelzoeker
Berichten
15
Hallo iedereen,
Help.
Ik wil graag jullie mening weten.
Ik kan een basterd large incl tafel en basis accessoires kopen voor 2350,- of een green egg large incl tafel en basis accessoires voor 2680,-
Verschil wat ik tot nu kan vinden is de garantie, hebben jullie meer tips/verschillen die ik in overweging moet nemen.

Groet,
Friet.
 
Mmmm dat wordt zomaar een hele discussie tussen voor en tegenstanders van t groene monster. In m'n ogen zijn het Alletwee prima machines waarmee je prima uit de voeten zal kunnen. Zijn ze even groot? Vind het verschil namelijk erg klein.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Net nog even gebeld naar beiden bedrijven, het zijn allebei large modellen.
Het grote prijs verschil zit hem in de tafel, het zijn dezelfde tafels maar een hele ander prijs.
 
Voor dat verschil zou ik voor de green egg gaan. Al is het alleen maar voor de garantie, accessoires en de tijd dat Green egg al aan de weg timmert en dus ook al een status heeft
 
Ik heb alleen ervaring met de bastard en vanuit die ervaring zou ik als ik als ik puur uit die 2 zou moeten kiezen voor de green egg gaan, zit zelf te kijken naar de primo xl, merk steeds vaker dat ik ruimte te kort kom op de bastard.
 
Die primo xl aanbieding via Richard lijkt me een makkelijke keuze :D
 
Heren, bedankt voor de reacties.
Het wordt geen PrimoXL ook al zijn hiervan de recensies goed.
Kogel is door de kerk ga voor de Green Egg, bedankt voor jullie tijd.
Bedankt voor het aanbod Richard.
Groet,
Friet.
 
Veel plezier met je eitje!
 
avr zei:
Ik heb alleen ervaring met de bastard en vanuit die ervaring zou ik als ik als ik puur uit die 2 zou moeten kiezen voor de green egg gaan, zit zelf te kijken naar de primo xl, merk steeds vaker dat ik ruimte te kort kom op de bastard.


Heb je toevallig overwogen om je rooster uit te breiden met een tweede verdieping?? Zoals dat " divide and conquer" systeem van de kamado jou.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan