BasBQ
Beef en Steak

Basterd Medium vs Masterbuilt?

Gefeliciteerd je zal er veel plezier van hebben.
 
Gefeliciteerd inderdaad. Zelf heb ik een Bastard Medium (6 maanden) waarbij ik nog steeds tevreden ben. Al heb ik ook voor de beslissing gestaan. Heb nu grill grates erbij, en een verhoger om extra ruimte te creeëren als ik los moet gaan met buffalo wings of moink balls. Ik vind zelf het infinity vilt juist fijn itt ouderwets vilt.
Waar ik wel benieuwd naar ben, is wat de nieuwe Kettle Joe gaat doen volgend jaar van KJ. een buitenschaal van geemailleerd staal en een keramieken firebox erin. Soort van Kamado setup, alleen hybrid.
 
De Kettle Joe is inderdaad een interessant concept. Vraag me wel af wat hij mag gaan kosten als hij mee wilt gaan doen met de weber-kettles. Voorlopig ben ik nog wel even zoet met mijn KJC1 :)
 
Ik las iets over EUR 6xx,- qua prijsstelling. Misschien een lage EUR 7xx uiteindelijk. Iets in die range.

Edit: Ik zag net EUR 599,- bij een webshop staan. Maar de doelgroep is meer de kamado type liefhebbers waarbij het lagere gewicht en ander type duurzaamheid over de streep zal trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan