Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vraag ik mij ook af. :blush:denman1710 zei:En wat is je vraag?
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
Roblaar zei:de mavorick had ik getest in bak met kokend water en die haf 100 GR aan.
Zet er ipv een bak water een bak met speelzand in. Geen gekke waarden met vocht e.d. en goede opvang van vetten.Roblaar zei:Zo te zien hoe jij het erin hebt zitten zo heb ik dat ook, wat jij zegt zou kunnen kloppen. Door de bak met water. Zou ik er dan geen water in moeten zetten? Of moet ik gewoon de temperatuur aanhouden van de mavorick die heb ik net weer gemeten en die is exact 100 GR, tevens heb ik de meter eraf gehaald van de bastard en gemeten en ook precies 100GR.
Alleen speelzand! Geen ander spul hoor.Roblaar zei:Dan ga ik er een bakje zand in zetten, dan ben ik van de schommelingen af qua temp. Wil je bedanken voor de uitleg. Wens je een goed uiteinde en een goed begin![]()
Ik bedoelde ook geen "ander spul" als in ophoogzand van/voor onder de tegels b.v.Hans zei:@ Dennis. even een vraagje.
Zand werkt net als aluminium folie proppen prima als temperatuur stabilisator en opvang ik gebruik het ook wel eens maar waar laat jij al je vuile zand?
Ik had het laatst een keer met wat opgespaard as in de kliko gedaan en daar was men niet zo blij mee.![]()
Ja Bram, daarom alleen speelzand gebruiken. Dat is al helemaal schoon (kinderen blijken dat weleens in hun mond te stoppen :-|)Bram zei:Het mooie van een kamado is dat je al die stabiliseer methode uit de ketel bbq niet meer nodig hebt. Ik heb er enkel een lekbak onder staan. Gisteren pulled pork en beef gemaakt. BBQ heeft 11u lang stabiel zn werk gedaan.
Je hebt zelfs kans op schade aan de platesetter als je er een bak koud water in je hete bbq zet. Zand zou een betere optie zijn. Ik zou het dan wel van tevoren goed uitspoelen.
Bram zei:Het mooie van een kamado is dat je al die stabiliseer methode uit de ketel bbq niet meer nodig hebt. Ik heb er enkel een lekbak onder staan. Gisteren pulled pork en beef gemaakt. BBQ heeft 11u lang stabiel zn werk gedaan.
Je hebt zelfs kans op schade aan de platesetter als je er een bak koud water in je hete bbq zet. Zand zou een betere optie zijn. Ik zou het dan wel van tevoren goed uitspoelen.