BasBQ
Beef en Steak

Bastard Large

 

Jacky P

Vuurmaker
Berichten
92
Hi All,

2,5 jaar geleden hier aangemeld maar eigenlijk niet echt actief geweest, maar niet minder om gebarbecued
Als je me 3 jaar geleden had verteld dat ik schandalig veel geld zou uitgeven aan een bbq, had ik je hard uitgelachen
Maar zie hier een blije vrouw met haar bbq
Een kamado is allemaal nog nieuw voor me, dus alle, maar dan ook alle! tips zijn meer dan welkom!! De do’s & don’ts!
Ik lees bijvoorbeeld verhalen over de topvent inbranden, maar in de bijsluiter staat dat het niet hoeft? Toch wel doen?
Had ik al verteld dat ik blij ben?!


a7646bffaa81a406aa823fae9b470c9d.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hi All,

2,5 jaar geleden hier aangemeld maar eigenlijk niet echt actief geweest, maar niet minder om gebarbecued
Als je me 3 jaar geleden had verteld dat ik schandalig veel geld zou uitgeven aan een bbq, had ik je hard uitgelachen
Maar zie hier een blije vrouw met haar bbq
Een kamado is allemaal nog nieuw voor me, dus alle, maar dan ook alle! tips zijn meer dan welkom!! De do’s & don’ts!
Ik lees bijvoorbeeld verhalen over de topvent inbranden, maar in de bijsluiter staat dat het niet hoeft? Toch wel doen?
Had ik al verteld dat ik blij ben?!


a7646bffaa81a406aa823fae9b470c9d.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
Die Large lijkt Huge zo! Ga je heel veel plezier van hebben!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Gefeliciteerd met de kamado!

Je zou deze link even door kunnen nemen:

 
Ik hoop dat jullie samen nog heel lang heel gelukkig zullen blijven! En dat we daar af en toe van mee mogen genieten!
 
Gefeliciteerd met de kamado!

Je zou deze link even door kunnen nemen:


Oh top!! Dankjewel!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Gefeliciteerd! Zo te zien past deze Q helemaal bij jouw. Veel plezier ermee.
 
Heel veel plezier van je Kamado, niet er zelf in gaan zitten als er brandende kooltjes onderin liggen he ? 😇
 
Fantastische barbecue! Al had ik wat opstartproblemen met mijn luchttoevoer (waarvan ik dacht dat het aan de topvent lag). De topvent zou geëmailleerd zijn, dus inbranden is niet nodig. De verwarring is dat het bij de 2020 en daarvoor wel werd aangegeven. Sinds 2021 niet meer.
 
Fantastische barbecue! Al had ik wat opstartproblemen met mijn luchttoevoer (waarvan ik dacht dat het aan de topvent lag). De topvent zou geëmailleerd zijn, dus inbranden is niet nodig. De verwarring is dat het bij de 2020 en daarvoor wel werd aangegeven. Sinds 2021 niet meer.

Ah vandaar, goed om te weten! Scheelt weer een handeling
Alles opgelost met de luchttoevoer/topvent?
 
De enige tip die ik heb laat je hier niet gek maken met al het moois en ingewikkelde recepten hier, begin lekker met burgers en saté , bbq leren kennen en stap voor stap meer uitdaging. Niks mis met burgers en saté namelijk.

Veel plezier ermee!
 
De enige tip die ik heb laat je hier niet gek maken met al het moois en ingewikkelde recepten hier, begin lekker met burgers en saté , bbq leren kennen en stap voor stap meer uitdaging. Niks mis met burgers en saté namelijk.

Veel plezier ermee!

Ik ben meer het type die meteen voor de uitdaging wil gaan
Mocht ik op mijn snufferd gaan, dan zal ik terugdenken aan je wijze woorden
Wel benieuwd wat onder ingewikkeld valt?
 
Laatst bewerkt:
Al dank voor de vele tips!
Zijn er trouwens nog accessoires die echt onmisbaar zijn??
 
Goede hitte bestendige handschoenen?
Safety first
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Noskos heeft op zijn YouTube kanaal hier een goede lijst van. Zou zeker even kijken.
Afhankelijk van hoeveel je wilt uitgeven kan je ook bij de IKEA en de Actions van deze wereld terecht

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan