BasBQ
Beef en Steak

Baseball & BBQ! Cook off

Dank je Leo, ik ga dat proberen!
 
Ik kom wel even aanwaaien denk ik ;)
 
Sander72 zei:
Mevrouw Sander is een heel lang weekend fietsen met de meiden... ben alleen met de kinderen en hoop dat ik er samen met hen even tussenuit kan... de zondag dat er ook gehonkbalt wordt is dan vast het leukste om te kijken, of niet? Weet iemand tijden?
Je MOET komen Sander, ik heb nog een W?sthoff mesje van je....
Als dat geen excuus is..... :p
 
Ik ben over gehaald Ceriel, ik ga je opzoeken!
 
Wat een gedoe, lees hier alleen maar over juryleden, is te ver weg om heen te gaan ik blijf wel in mijn dorp :)
 
k*t k*t k*t  moet werken het hele weekend heb ik weer
 
Pancake zei:
Wat een gedoe, lees hier alleen maar over juryleden, is te ver weg om heen te gaan ik blijf wel in mijn dorp :)

En heet jouw dorp niet toevallig HOOFDdorp? Mafketel.....=))
 
Ik heb er enorm zin in als bezoeker, ik zal eens kennis gaan maken met diverse teams en leden.
Tot zondag.
 
Tot zondag! Gaat volgens mij best druk ende gezellig worden.
 
Dan woon je in Hoofddorp en ben je het hele weekend niet in de buurt :(
 
Heb je toch mazzel dat het bbq circuit nog twee keer Hoofddorp aan doet dit jaar ;).
 
Zeker Frits in oktober ben ik er zeker
 
Wie o wie komt mij een lekker stukje vlees op het veld brengen?! Kijk er naar uit om mede BBQ'ers te ontmoeten in mijn 2e huis!:) Wedstrijd begint zondag om 2 uur! :)
Team1_Vaessen.jpg
 
Swenner zei:
Wie o wie komt mij een lekker stukje vlees op het veld brengen?! Kijk er naar uit om mede BBQ'ers te ontmoeten in mijn 2e huis!:) Wedstrijd begint zondag om 2 uur! :)
Team1_Vaessen.jpg

is goed base ballen met een buik vol bbq  :) ;)
 
Voor de deelnemende teams, je krijgt 9x9 inch bakken, die zijn dus anders dan de tot nu toe gebruikelijke bakken. Hou daar rekening mee, meer sla nodig en ze zijn dieper.
 
Das mooi want we kwamen eerlijk gezegd vaak ruimte tekort, met name de hoogte.
 
Een nog ruimere keuze voor de juryleden, nomnomnom
 
Is er zaterdags al wat te beleven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan