BasBQ
Beef en Steak

Baseball & BBQ! Cook off

Jackass123 zei:
Is er zaterdags al wat te beleven?
Zeker, om kennis te maken met de teams is het zelfs beter om op zaterdag te komen. Als het vlees gekeurd en voorbereid is hebben de meesten wel tijd voor een praatje.
Op zondag heerst er tot de laatste turn-in competitie-stress, en na de brisket wordt er door de meesten al direct opgeruimd.
 
e94ceb144d6a7722c2cbf3d16080288f.jpg


3135013725eac184328a76df90faef15.jpg


22a7fba9e774d19ca15ce719a227fe99.jpg


62c8eea4cc4bc968d58e595052fb2b94.jpg

 
Beste BBQ-vrienden,

Zomaar wat foto's van bij de Baseball afgelopen zondag, veel plezier!







































Groeten weer!
 
Leuke foto's Sander
 
Mooie foto's!!  :D
Hoop dat er nog heel veel andere bijkomen en kunnen zien, want zelf hebben we er niet zo heel veel kunnen maken. En deze wedstrijd heeft voor ons toch wel een speciale betekenis gekregen  :D
 
DanBras zei:
Mooie foto's!!  :D
Hoop dat er nog heel veel andere bijkomen en kunnen zien, want zelf hebben we er niet zo heel veel kunnen maken. En deze wedstrijd heeft voor ons toch wel een speciale betekenis gekregen  :D

Dank DanBras, ik hoop een volgende keer meer tijd te hebben en mijn handen wat vrijer, dan loop ik een hele dag mee!
 
Sander72 zei:
DanBras zei:
Mooie foto's!!  :D
Hoop dat er nog heel veel andere bijkomen en kunnen zien, want zelf hebben we er niet zo heel veel kunnen maken. En deze wedstrijd heeft voor ons toch wel een speciale betekenis gekregen  :D

Dank DanBras, ik hoop een volgende keer meer tijd te hebben en mijn handen wat vrijer, dan loop ik een hele dag mee!

En dan ook even naar rechts rechts wat plaatjes schieten als je bij SSS staat. :D
 
Mooie foto's!! :D

Stond jij nou al die foto's te maken van onze brisket box?
 
Dank je Dennis, ik schoot alleen jullie gepiel met wattenstokjes zoals je hier ziet staan. Er stond iemand voor mij met Nikon en flitser die er veel meer van maakte... ik ben die knappe man met kuif die danst als Elvis! ;)
 
Ik heb amper foto's genomen. Na het sneuvelen van onze eerste tent zijn we letterlijk uren in de weer geweest om de tweede te redden. En we waren al maar met z'n tweetjes. Steak contest is aan ons voorbij gevlogen, planning van het trimmen en zo liep ook al helemaal fout.
Alsof dat niet genoeg is bleek de thermometer op de smoker ontregeld en was de brisket tegen middernacht ook al naar de knoppen. En dan begin je nog meer domme fouten te maken, ribben verkeerd leggen bijvoorbeeld, te laat aan kip beginnen.
Voor ons een wedstrijd en score om zeer snel te vergeten. Het kan niet snel genoeg weer wedstrijd zijn, hebben we tenminste de kans iets recht te trekken...
 
Achieltje zei:
Ik heb amper foto's genomen. Na het sneuvelen van onze eerste tent zijn we letterlijk uren in de weer geweest om de tweede te redden. En we waren al maar met z'n tweetjes. Steak contest is aan ons voorbij gevlogen, planning van het trimmen en zo liep ook al helemaal fout.
Alsof dat niet genoeg is bleek de thermometer op de smoker ontregeld en was de brisket tegen middernacht ook al naar de knoppen. En dan begin je nog meer domme fouten te maken, ribben verkeerd leggen bijvoorbeeld, te laat aan kip beginnen.
Voor ons een wedstrijd en score om zeer snel te vergeten. Het kan niet snel genoeg weer wedstrijd zijn, hebben we tenminste de kans iets recht te trekken...

vond het in ieder geval wel even leuk je gesproken te hebben
 
Dat is balen zeg, maar je hebt wel erg veel geleerd in 1 weekend.
 
Ja hoor, we kunnen gelukkig genoeg relativeren om er niet helemaal de brui aan te geven.
Maar sorry aan de judges Leo en Ceriel, ik hoop dat je onze rubberen kip niet hebt moeten proeven ;-)

Maar hey, leuke babbel gehad met Leo, Ceriel en nog een aantal andere kleppers... En weinig bier gedronken, heel goed voor de lever en de productiviteit de rest van de week...

In Hasselt staan we er met volle moed, dan eventjes alles opnieuw zoals we 't willen graag. En tijd genoeg overhouden om wat meer te socializen.
 
@sander, het is dat ik de foto's zag en me herinnerde dat ik met omdraaien tegen iemands lens stootte, maar op dat moment ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik echt niet weet wie het was :)
 
noskos zei:
@sander, het is dat ik de foto's zag en me herinnerde dat ik met omdraaien tegen iemands lens stootte, maar op dat moment ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik echt niet weet wie het was :)

Geloof me Dennis, als jij mijn lens had geraakt was je dat wel bij gebleven...  =))

Geintje, veel respect voor jullie toewijding, dat was goed te zien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan