BasBQ
Beef en Steak

Baseball & BBQ! Cook off

Ik heb het alleen in de agenda gezet  :D

Organisatie is in handen van Harry Havinga en Fernando Wokke als ik het goed heb....
 
klopt Ceriel, Desiree en ik gaan er jureren  :)
 
gezellie Domi  :)
 
Ik gaat um direk notere!
 
Veel juryleden al. Zullen we dan maar wat extra porties in de blind boxes persen? lol

Wij zijn er in elk geval als team Tjoppie Doppie ook bij. Wellicht in beperkte bezetting, maar er moet nu eenmaal geoefend...
 
De wedstrijd komt er zo stilaan aan, nog mensen die een bezoekje of deelname of jury plannen? Forummembers altijd welkom bij team Tjoppie Doppie, maak je kenbaar en als er nog biertjes koel zitten, dan krijg je er eentje...
 
Achieltje zei:
De wedstrijd komt er zo stilaan aan, nog mensen die een bezoekje of deelname of jury plannen? Forummembers altijd welkom bij team Tjoppie Doppie, maak je kenbaar en als er nog biertjes koel zitten, dan krijg je er eentje...

Desiree en ik komen zondag jureren, komen dan wel even bij je buurten op de zaterdag denk ik, dan doen wij de jurering steak  ;)
 
Leo zei:
Achieltje zei:
De wedstrijd komt er zo stilaan aan, nog mensen die een bezoekje of deelname of jury plannen? Forummembers altijd welkom bij team Tjoppie Doppie, maak je kenbaar en als er nog biertjes koel zitten, dan krijg je er eentje...

Desiree en ik komen zondag jureren, komen dan wel even bij je buurten op de zaterdag denk ik, dan doen wij de jurering steak  ;)

Hey, super. ik moet nog even alles doorlopen voor die steak competitie want daar doen we uiteraard ook aan mee, leuk concept dacht ik.

Als je komt buurten staat er een Belgisch biertje klaar ;-) Maak je gewoon bekend bij ons want van gezicht ken ik weinig mensen van het forum tot nu toe.
 
Achieltje zei:
De wedstrijd komt er zo stilaan aan, nog mensen die een bezoekje of deelname of jury plannen? Forummembers altijd welkom bij team Tjoppie Doppie, maak je kenbaar en als er nog biertjes koel zitten, dan krijg je er eentje...

Dit mag dus niet h? volgens de regels van de KCBS :p

Causes for disqualification and eviction:
"Serving alcoholic beverages to the general public."

Gelukkig zit ik in een team en ben dus geen general public :p
 
Ik serveer enkel aan mensen die ik ken. Ook al weet ik niet hoe ze eruitzien, forummembers zijn "friends" en geen general public ;-) En ik serveer meestal mini-Duveltjes, halve pintjes dus ;-) Kan ik ook maar half gediskwalificeerd raken dan? :p

Wel fijn dat je me er op attent maakt, want de lokale brouwerij zag er wel iets in om hun bier mee te geven voor verkoop, mag dus niet...
 
Ik kom ook op de jury cursus en beide jury's
 
Mevrouw Sander is een heel lang weekend fietsen met de meiden... ben alleen met de kinderen en hoop dat ik er samen met hen even tussenuit kan... de zondag dat er ook gehonkbalt wordt is dan vast het leukste om te kijken, of niet? Weet iemand tijden?
 
Achieltje zei:
Ik serveer enkel aan mensen die ik ken. Ook al weet ik niet hoe ze eruitzien, forummembers zijn "friends" en geen general public ;-) En ik serveer meestal mini-Duveltjes, halve pintjes dus ;-) Kan ik ook maar half gediskwalificeerd raken dan? :p

Wel fijn dat je me er op attent maakt, want de lokale brouwerij zag er wel iets in om hun bier mee te geven voor verkoop, mag dus niet...

hmm bewaar die aanbieding dan maar voor Beer, Fries & BBQ . In Belgie mag het vast wel.
 
Sander72 zei:
Mevrouw Sander is een heel lang weekend fietsen met de meiden... ben alleen met de kinderen en hoop dat ik er samen met hen even tussenuit kan... de zondag dat er ook gehonkbalt wordt is dan vast het leukste om te kijken, of niet? Weet iemand tijden?

tijden van inleveren zijn standaard Sander, tussen 12 en 2, dus dan is er te proeven  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan