BasBQ
Beef en Steak

Barbecue rookie uit het zuid-oosten!

M

miesjel

Gast
Goedemorgen!

Aangezien het wel zo netjes is om mij even voor te stellen voordat ik het forum verder ga lastigvallen, doe ik dat gelijk maar even!

Mijn naam is Michel, 26 jaar en woon in Eindhoven. Over een maandje of 2/3 ga ik nog iets zuidelijker naar de buiten gebieden van Valkenswaard, tegen de Belgische grens aan. Doordeweeks ben ik werkzaam in de ICT en scheur ik het hele land door om netwerkinstallaties uit te voeren op basisscholen. In de weekenden, voornamelijk in de zomer, hobby ik nog wel eens bij een bedrijf dat Solex en Daf33 tochten verzorgd.

En dankzij die laatste ben ik wat meer bezig met het barbecue gebeuren, ik loop namelijk al jaren met het idee om van een oude auto een barbecue te maken en bij dat bedrijf hadden ze dat idee ook al eens. Een paar winters (ja je leest het goed) hebben we een Daf33 welke verongelukt was (zie foto) gestript voor onderdelen, de carroserie heb ik vervolgens over genomen en bij mijn vader op de oprit gedumpt. Heb project is begonnen!  :-O

Om dit gewoon als introductie te laten zal ik in het DIY gedeelte van dit forum meer hierover vertellen, als Barbecue rookie heb ik nog weinig ervaring anders dan gebruik maken van de barbecues op het werk (Ik heb thuis een inpandig balkon waar barbecue niet is toegestaan) en dus heb ik nog genoeg vragen  :D

yxafRTL.jpg

FIlOaeq.jpg


En de huidige staat:
XoNkwXu.jpg

L1jKYpf.jpg



 
Welkom hier!
 
Welkom

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Welkom! Ben benieuwd naar de voortzetting van je project :)
 
Welkom en gaaf project!!
 
Bedankt allen!

SilverFox zei:
Welkom! Ben benieuwd naar de voortzetting van je project :)
Haha anders ik wel! Ga hem nu typen en online plaatsen, stay tuned!
 
hoi Michel,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom hier
Hele gave werkplaats heb je daar.
Benieuwd naar de bbq. Succes
 
Bedankt!

De werkplaats is eveneens de ontvangstruimte voor de klanten, kunt overal rond lopen en kijken. Soms wordt er nog gewerkt aan auto's.
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan