BasBQ
Beef en Steak

Barbecue in Australi?

Burgers and buns

Tondelzoeker
Berichten
18
Dag allemaal, ik ga volgend jaar met mijn vader op tocht door Australi?. Ik wil hierbij zoveel mogelijk te gekke barbecue locaties zien en uitproberen. Ik weet niet zeker of iemand hier me kan helpen, maar heeft iemand heel toevallig wat tips? Of kent iemand een goed Australisch forum waar ik deze vraag kan stellen? Ik vind via Google een hele hoop barbecue restaurants in vooral de grotere steden, maar ik zou juist graag de kleine pareltjes willen zien

Ik kan natuurlijk niet de halve wereld over reizen om vervolgens niet m'n buikje vol te vreten...
 
Je kan in heel veel openbare parken terecht voor elektrische barbecues met een plaat om te grillen.
het zijn leuke locaties en je ontmoet meteen de lokale bevolking.
wij vonden dat echt een aanrader.
 
Hi B&B,

Allereerst de vraag welk deel je van Australi? gaat bezoeken, dat beantwoord de vraag iets makkelijker? Of ga je voor 3 jaar het hele land doorreizen, dan ben ik helemaal stik jaloers...

Grtz,
Veen
 
Veen zei:
Hi B&B,

Allereerst de vraag welk deel je van Australi? gaat bezoeken, dat beantwoord de vraag iets makkelijker? Of ga je voor 3 jaar het hele land doorreizen, dan ben ik helemaal stik jaloers...

Grtz,
Veen

Haha nee, we zitten er maar een maandje. We weten nog niet precies waar we heen gaan, dat ligt eraan in welke gebieden we de meest interessante zaken tegen gaan komen! Dat zijn we nu allemaal aan het uitvogelen
 
Burgers and buns zei:
Veen zei:
Hi B&B,

Allereerst de vraag welk deel je van Australi? gaat bezoeken, dat beantwoord de vraag iets makkelijker? Of ga je voor 3 jaar het hele land doorreizen, dan ben ik helemaal stik jaloers...

Grtz,
Veen

Haha nee, we zitten er maar een maandje. We weten nog niet precies waar we heen gaan, dat ligt eraan in welke gebieden we de meest interessante zaken tegen gaan komen! Dat zijn we nu allemaal aan het uitvogelen

Okay... dus je weet ook nog niet op welke stad je aan vliegt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan