BasBQ
Beef en Steak

Barbecook Brahma 5.2 inox

AV zei:
Borsalino zei:
Als ik de prijzen zie van een Weber en die zal zijn geld wel waard zijn, gaat waarschijnlijk mijnen ezel in hongerstaking, moest ik er toch eentje vinden  :D

zo is t maar net.
en mocht ze met de gas BB-cook het Q licht gaan zien wil ze vanzelf over op kolen/briketten .
en daarin zijn  ook genoeg toestellen in de aanbieding..of ga jij haar een uds bouwen.

Denk van niet, heb een donkerbruin vermoeden dat ik achter die Barbecook altijd mag gaan staan tot ik er naast lig.................................

Of binnen iets meer dan 10 jaar als mijn kleinzoontje het over neemt, want die zegt nu al dat bbq'en een mannenzaak is :-S


ps De dochter kan amper water koken en dan nog kookt het over  :-O
 
AV zei:
en voeg ik toe dat op die gaskappen zit geen uitlaat dus valt dr niks te regelen met de temperatuur en ben je afhankelijk van hoe  dicht de branders zijn te regelen.

en paar weken terug is die vraag geweest hoe ver kan ik knijpen met de branders.
want die had ook temp problemen

Ja AV Heb het topic gelezen, in hoeverre moet een regelbare ontspanner op zijn laagste dan moeten/mogen gaan?


mvg,
 
Waarom kijk je niet voor een tweedehands weber gas bbq. Ben je in iedergeval verzekerd van jaren lang plezier en onderdelen zijn goed verkrijgbaar.
 
Borsalino zei:
AV zei:
Ja AV Heb het topic gelezen, in hoeverre moet een regelbare ontspanner op zijn laagste dan moeten/mogen gaan?
mvg,

tot aan net niet uitgaan ,maar ik zou zeker ook gaan om de branders een deel te smoren .
gewoon ffn wat tijd voor nemen en  allu folie dr omheen draaien en dan de temperaturen meten.
 
Jorn zei:
Waarom kijk je niet voor een tweedehands weber gas bbq. Ben je in iedergeval verzekerd van jaren lang plezier en onderdelen zijn goed verkrijgbaar.


Jorn, de dochter gaat als ik het niet doe nooit zelf achter de bbq staan, dus met mijn verslechterende gezondheid zie ik me dat ook geen jaren meer doen.
+ Wil altijd iets nieuws, koop nooit 2de hands, op 1 uitzondering na mijn vrouw :D

Dus met andere woorden tis waarschijnlijk van tijdelijke aard................
 
Nu is er voor de Siesta serie een inlegbare rechthoekige pizzasteen.
Nu moet je dan wel de middenrooster of planchaplaat er telkens uithalen en de pizzasteen erin leggen.

Of gewoon een ronde bovenop de rooster leggen.
Moet nu net lukken de Weber 34cm pizzasteen met handvaten is net in reklame in de Makro en heb nog een -20% bon, kost die amper 25.60?

Voordeel bij enkel bakken van 1 pizza deze met de handvaten op een warmtebestendige onderlegger op tafel kan geplaatst worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan