BasBQ
Beef en Steak

Babyback ribs in de aanbieding!

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Ter info voor de low- and slow lovers van babyback ribs: bij Makro zijn de ribbetjes uit de bekende blauwe doos vanaf dinsdag als "winstpakker" in de aanbieding.
Prijs per kg is EURO 3,75 per kilo, tegen EURO 5,99 normaliter....
Ik denk dat er een piekje in de afzet zal komen komende dagen  :D
 
Thanks voor de tip.
 
Ik hoop dat er genoeg overblijft voor de rest als ik langs geweest ben.... :p
 
daarom ga ik ook niet naar Best!!  :D :D
 
Van de Hanos, Sligro, Makro  wel, vergeet ik er nog 1  ::)
 
moet ik ook maar gaan halen dan  :)

heb je draadje maar even hier naar toe verhuist  ;)
 
Hmmm... vandaag net 25 kg rundvlees in ontvangst genomen van 2 jr. jonge Blonde d'Aquitaine pink van "De Schanshoeve" in Alphen. Nu nog gemengd pakket van alles en nog wat, de volgende keer ga ik ook stukken bestellen (longhaas, jodenhaas, pianostuk, prima rib etc.). Die beesten zien er zo uit:
blonde-d-aquitaine-2.jpg


blonde-d-aquitaine-1.jpg

Vandaag rundgehaktballen gemaakt bij wijze van test. Lekker gehakt, mooi mager, spettert niet, fijn zacht mondgevoel, ben helemaal blij. Afgezien daarvan ook binnen het kader "weet wat je eet", die beesten kun je normaal gewoon rond zien lopen in de wei of desgewenst (op afspraak) zien in de stal. Naja... vrieskist beetje reorganiseren en dan kan er nog wel een doosje ribs bij.
 
Ik wil niet veel zeggen, maar dit verdient een topic op zichzelf  ??? ???
 
Dus ook allemaal ondernemers? Of is er een andere manier om er binnen te geraken?
 
Nee sorry, ik leen ze allemaal van de buren  ;D ;D (maar zij proeven ook regelmatig dus hebben totaal geen bezwaar  ;D )
Overigens heeft de personeelsvereniging op mijn werk (niets met horeca te maken overigens) ook deze kaarten, dus misschien hier eens informeren ?
 
dayfox zei:
Dus ook allemaal ondernemers? Of is er een andere manier om er binnen te geraken?

Yep, ondernemer.. ;D
Mocht je in de buurt van Den Haag wonen mag je me pasjes best lenen..
 
Yep, ondernemer.. ;D
Mocht je in de buurt van Den Haag wonen mag je me pasjes best lenen..
[/quote]

Tof van je! Maar ik zit aan de kant van t land..:-
 
Ik heb nog een leven gehad voor ik hier kwam, het is niet te geloven he? Ik ben een ondernemend type, dat is waar ;)
 
Hoe is de kwaliteit van deze ribs? Nooit van de makro gehad nml. Masr begrijp dat het een aanrader is?
 
Maar een doosje gekocht, ben benieuwd hoe ze gaan smaken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan