Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, als de katjes muizen, mauwen ze dan niet meer, zei mijn oma altijdJep Mayo en op de ribben is wat Firefly saus gedaan achteraf, wel ik heb graag nog wat geknabbel aan de beentjes maar zat al goed los dus voor mij perfect zoHet was stilletjes aan tafel
![]()
Kweet niet vanwaar je bent maar in Belgie vind je ze overal bij elke slager en de St. Louis ribben vind je hier zelden of op bestelling. Ik heb nu de SlowNSear gebruikt maar volgende keer gebruik ik de diffuser dan heb ik het ganse rooster om te werken, en binnenkort komt er 10 man ribben eten dus eentje met de SnS & de andere weber met de diffuser zal wel goed komen denk ik![]()
Misschien aan de beenhouwer vragen om ze niet in die pruts marinade te doppen en er enkele voor jou aan de kant te houden ?De ketting die jij bedoelt zal "Côtis" heten dit zijn de aanhangels onderaan de ribben die er meestal afgesneden worden omdat dit niet zo mooi oogt die rafelingenDe meeste beenhouwers is ofwel al gemarineerd en/of voorgegaard. Gisteren nig aan de buurman gevraagd omdat hij wat boeren in zijn vriendenkring heeft, maar in tegenstelling tot rund, worden varkens zelden buiten het slachthuis geslacht. Meestal word het hele varken gewoon verkocht aan het slachthuis en ziet de boer er enkel centjes voor. Maar vinden zal ik ze
Maar kan me wel eens iemand uitleggen wat spareribs met ketting en zonder ketting zijn?
Ik zou zonder nemen, want je betaald de ketting aan de prijs van de ribbenJa, moet eens de goede beenhouwer vinden.
Wat zou dan het beste zijn? Met of zonder ketting?![]()
St Louis ribben zijn duurder en zijn breeder hebben platte beenderen en zit minder vlees opDat weet ik dan ook weer. En wat maakt het verschil met de St. Louis? Is dat zoveel beter?