BasBQ
Beef en Steak

Baby back ribs vervelen nooit!

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Vandaag opnieuw baby back ribs op de WSM47 smokert gehad en ik moet zeggen: ze vervelen nooit!
De receptuur hier is inmiddels RedFox's standard en door vele bezoekers en proevers als TOP beoordeeld, dus geldt hier in het bijzonder: "if it ain't broken, don't fix it!"
Om de OTP57 niet tekort te doen lag daarop een Mrs. Beer Can Chicken te garen tot ze mooi crispy was.
Tenslotte konden beide gerechten lekker worden opgepeuzeld met als bijlage een home-made coleslaw.
Bedankt voor het kijken!

rinsampslaw.jpg


ribsfinal.jpg


beerCCready.jpg


 
Mooie plaatjes Geert! Dat moet gesmaakt hebben!
 
Oeioeioei!! Looks good!!
 
Wij hebben net onze buikribben naar binnen geschoven (helaas geen foto's) maar deze zien er ook zeer smaakvol uit. Evenals Mrs BCC.... :)
 
Ziet er allemaal weer heerlijk uit Geert!!
 
Zien er weer als vanouds lekker uit, maar ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht ;)
 
nog niet zo lang geleden gemaakt maar ik heb er alweer zin in !! ze vervelen echt nooit.
 
Ziet er goed uit Geert, Was dit nou je 2e run ?  =))
 
Boldeagle zei:
Ziet er goed uit Geert, Was dit nou je 2e run ?  =))
2e run van de dag Mike?
En ik wilde ook mijn tokkie-brevet bevestigen. :)
 
RedFox zei:
Boldeagle zei:
Ziet er goed uit Geert, Was dit nou je 2e run ?  =))
2e run van de dag Mike?
En ik wilde ook mijn tokkie-brevet bevestigen. :)

Sorry kom het niet laten Geert, Gerda maakte nml de opmerking : Eet Geert elke week spare ribs ? (waarbij ze waarschijnlijk niet ver van de waarheid zit  :D )
 
Ik deel er meer uit dan dat ik zelf eet Mike, het wordt in de familie, vrienden en kennissenkring rond verteld en dan hupsakee, weer ribbel klanten over de vloer  :)
Wel erg gezellig hoor!
 
RedFox zei:
Ik deel er meer uit dan dat ik zelf eet Mike, het wordt in de familie, vrienden en kennissenkring rond verteld en dan hupsakee, weer ribbel klanten over de vloer  :)
Wel erg gezellig hoor!

Heel herkenbaar ! Ik heb volgende week een groep collega's over de vloer. "Je maakt toch wel spare ribs ?"  :D
 
Niks mis met elke week ribs toch?!? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan