BasBQ
Beef en Steak

B&S probeerpakket

 
 

150degrees

Pitmaster
Berichten
733
Heb net via B&S een probeer pakket ribs besteld.
Lees hier veel positieve dingen over hun dus ook maar eens geprobeerd.
Ik ben benieuwd.
 
ik denk dat je gaat smullen, ze hebben goed vlees daar
 
Vertel je bevindingen hier. Ik hang al een tijdje met mijn vinger boven die buyknop.. (Ik heb nog een restje "blauwe doos" in de vriezer)
 
Prima ribs, ik haal de st louis style daar regelmatig.
 
Gaan we doen. Bevindingen worden zsm hier gemeld. Inclusief foto's, verslagje en smaakbeleving ;D
Wat is dat toch met die "blauwe doos". Iets bijzonders?
 
Ga je geen spijt van krijgen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
 
Aha, duidelijk.
Zal m'n dochter eens mee vragen om daar te gaan shoppen (die heeft nl een makro pasje). Zit alleen geen Makro in de buurt van Hoogeveen. Dichtsbijzijnde is dacht ik Groningen.
 
Nou, de doos van B&S is vanmiddag afgeleverd. Mooi op de afgesproken tijd stond PostNL voor de deur. Fluks het mes erin (in de doos en niet in de PostNl'r :D) en de ribbels bekeken. Inderdaad 2 mooie grote en dikke baby backs, en mooi stuk iberico rib, en grote flap buikrib en 2 dikke country style ribbetjes plus een bakje rub.
Keurig vacu?m verpakt in plastic, icepacks onder en boven, en dit weer in een grote zak in een piepschuim doos. En die was niet helemaal dicht. Wel helemaal vastgeplakt met plakband maar met een grote scheur in de zijkant ???. Ribbetjes werden hierdoor aan de rand al een beetje zacht. Ik heb ze al wel in de vriezer gedaan en gelijk maar een mailtje naar B&S gestuurd.

Binnenkort zijn de ribbels aan de beurt om kennis te maken met Mr. OTP voor een 3-2-1 behandeling en het verslag daarvan volgt dan ook asap.

edit: binnen 10 minuten al een antwoord met excuses terug van B&S. Ribben konden volgens hun ook gewoon weer veilig de vriezer in. Topservice.
 
Ik heb vandaag mijn eerste bestelling van b&s ontvangen, een deel vd bestelling was geheel ontdooid! Ik heb gelijk een klacht ingediend. Ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen, foto's heb ik overal van gemaakt en naar hen gemaild. Ik ga uit dat ze met een goede oplossing komen, wordt vervolgd!
 
??? ??? ???
Da's balen man. Kon je dat deel nog wel gebruiken dan of heb je die weg moeten doen.

Succes
 
150degrees zei:
??? ??? ???
Da's balen man. Kon je dat deel nog wel gebruiken dan of heb je die weg moeten doen.

Succes

Weggooien uiteraard niet, koud was het wel. Maar het opnieuw invriezen kan uiteraard niet. Maar voordat ik het verhaal doe wacht ik eerst hun reactie ad, dat is wel zo netjes.
 
Iemand al ervaring met het leveren naar Belgie.
Ik zie er wat tegenop om vlees te bestellen dat via de post geleverd wordt, maar ze hebben zo'n mooie en amerikaanse cuts dat ik echt aan het twijfelen ben.
Alle feedback is welkom.
 
maussie1982 zei:
150degrees zei:
??? ??? ???
Da's balen man. Kon je dat deel nog wel gebruiken dan of heb je die weg moeten doen.

Succes

Weggooien uiteraard niet, koud was het wel. Maar het opnieuw invriezen kan uiteraard niet. Maar voordat ik het verhaal doe wacht ik eerst hun reactie ad, dat is wel zo netjes.

Je had het gewoon weer in kunnen vriezen,zolang het maar rustig ontdooid is.
 
@mike: burgers die geheel waren ontdooid vries je niet meer in, sterker nog.....op hun verpakking zit zelfs een sticker waar op staat dat het niet na ontdooien weer opnieuw ingevroren kan worden. Maar goed, voordat ik mijn beklag doe wil ik eerst hun reactie en oplossing afwachten, wel zo netjes!
 
@morphie : ??n keer een brisket laten leveren, was perfect in orde en goed verpakt.

On topic : balen natuurlijk... Misschien is er iets fout gelopen met de verpakking ?
 
Ik heb een reactie gehad van Jan (b&s), ze vermoeden dat er een scheurtje in de doos is ontstaan waaardoor de isolatie niet optimaal is geweest. Ik heb een tegoedbon aangeboden gekregen waar ik zeer tevreden mee ben. Mijn eerste ervaring is gewoon domme pech geweest, ik hoop dat de volgende bestelling vlekkeloos verloopt.
 
ik wist dat het goed zou komen, ze bieden een goede service, en willen er alles aan doen om hun klanten tevreden te houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan