BasBQ
Beef en Steak

ATB (48)

 
 

derkzz

Stoker
Berichten
428
Hallo,
Gister was het zondag..ook bekend als rum/cola dag in huize derksen.
Daar moeten we natuurlijk een snackie bij. Schandalig maar waar..de klassieke ATB had ik nog nooit gemaakt. Nou snel aan de slag dan maar.

Eerst alles klaar zetten..
20210822_172715.jpg

Daarna een vulling maken van kruiden roomkaas met ui en belegen kaas..op smaak gemaakt met wat rib rub.
20210822_174705.jpg

Alles vullen en een spekkie er om heen
20210822_175439.jpg

De joe op 150 graden met 2 stukjes kersenhout.
20210822_175729.jpg


Na 30 min waren ze klaar..
Potdikke..wel wat donker geworden door de rook.
20210822_183924.jpg


Alles op een bordje
20210822_184404.jpg


Met name mevrouw derksen vond het erg lekker .
We hadden bewust voor paprika gekozen omdat we niet gek zij op pittig.
Ik had er wel stiekem 2 galepeno tussen gedaan..dus een beetje pit kregen we nog wel.
Bedankt voor het lezen.
 
Mis bij het klaarzetten de rum/cola’s 😉

maar lekker kunnen snacken zo 👍🏻
 
Oh man, zalig, juist met jalapeño echt favoriet hier!
 
Dat is echt een heerlijke snack. Mooie rack btw.
 
Mooi spul, ben benieuwd hoe het smaakt met paprika. Ben zelf fan van de jalapeno, maar dit is wel een betaalbare optie voor grotere hoeveelheden 👌🏻. Thnx voor de inspiratie!
 
Goed idee om snackpaprika's te gebruiken als jalapeno je te heet is 💪 👍 waar heb je dat mooie rack kunnen scoren?
 
Lekker en een goed idee met de paprikaatjes, zelf liever de jalapeno, hoor 🔥 🔥
Ik wil ook wel zo een rekje voor de ATB's
 
Dit mooie rekje komt van ome ali.
Kost 21 euro dus je zit net onder de invoer rechten grens.
Ook komt er een galepeno boor bij.
20210824_090330.jpg
 
die met paprika de not so atomic buffalo turds) ABT's dus
Om specifiek te zijn.. 🙈
 
Dit mooie rekje komt van ome ali.
Kost 21 euro dus je zit net onder de invoer rechten grens.
Ook komt er een galepeno boor bij.

oppassen, die invoerrechten grens is geschrapt sinds 1/07/2021, dus zelfs op dingen van 1€ moet je nu BTW en behandelingskosten betalen.
BTW en invoerrechten is niet erg, maar die administratieve kosten maken het belachelijk duur.
 
oppassen, die invoerrechten grens is geschrapt sinds 1/07/2021, dus zelfs op dingen van 1€ moet je nu BTW en behandelingskosten betalen.
BTW en invoerrechten is niet erg, maar die administratieve kosten maken het belachelijk duur.
Dat zou goed kunnen..ik had het in juni besteld

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
 
oppassen, die invoerrechten grens is geschrapt sinds 1/07/2021, dus zelfs op dingen van 1€ moet je nu BTW en behandelingskosten betalen.
BTW en invoerrechten is niet erg, maar die administratieve kosten maken het belachelijk duur.

EDIT: onderstaande is van toepassing in NL.

Even opletten of er bij staat dat de prijs incl. btw is of dat er btw wordt berekend bij de betaling dan zijn er tot 150,- geen inklaringskosten omdat AliExpress de btw afdracht regelt i.p.v. de vervoerder 😉

7B521F70-69F4-443F-80A1-EACC15C956B3.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Voorbeeldje: met de vermelding prijs is incl. btw zoals hier zijn er geen extra kosten

0D7E18B7-2C3F-42BA-A6E9-ADC329F0AE76.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan