BasBQ
Beef en Steak

Apres Ski Grill

 

ropeti

Kooltjesharker
Berichten
195
Bij het zien en lezen van het topic van Jappert wat overigens prachtig gaat worden, wilde ik ook dit plaatsen.

Vorig jaar begonnen met grote verbouwingen waaronder ook de tuin. Bijna alles eruit gehaald incl mijn geliefde afdak dat al 18 jaar dienst had gedaan voor oa BBq-en. Hierna de schuur verbreed tot over de volle breedte van de tuin waar ik aansluitend mijn nieuwe afdak tegenaan kon maken.

Hierbij het foto  verslag van het verloop van de bouw tot een naar ons tevreden resultaat:



Met zoonlief alles naar achteren gesjouwd en begonnen met de eerste paal.



Resultaat na het eerste avondje buffelen samen met een vriend:



Volgende dag:



Vellingdelen erop die ik van te voren aan de onderzijde zwart had gemaakt:









Op de zaak de dakplaten gemaakt van sendzimir verzinkt om een soort roefdak idee te cre?ren:



Folie erop tegen het vocht:



Panlatten gemonteerd en de dakplaten erop bevestigd:



Binnen en buitenzijde afgetimmerd:



Muur laten stucen:



Verlichting aangebracht:



Aankleding kon beginnen, hier bezig met het onderstel voor de bartafel:



Op marktplaats een paar oude speakers gezocht waarvan ik het binnenwerk eruit heb gehaald en nieuwe speakers in heb aangebracht, volgens sommigen een cultuur barbaar. volgens de buren op de andere hoek mag het resultaat er zijn qua geluid ;). Bestaande meubel geplaatst en een plank opgehangen voor wat decoratie spullen:



Via marktplaats zes jaren 60 krukken gekocht waarvan we ze toch wel een refit wilde gaan geven:



Resultaat van de refit en het gemaakte eikenhouten tafelblad:



Een oud potkacheltje via uiteraard marktplaats plus een paar oude ski's ter decoratie gekocht.
Kacheltje is inmiddels aangesloten en voldoet bijna:



Voor de afscheiding plus een wand waar ik haardhout tegenaan kan stapelen, gesneden uit Cortenstaal:



Een herten gewei via marktplaats gekocht om er een lamp van te maken voor boven de bar tafel. Alles aan elkaar geknoopt met sisal touw. Lectuurbak
gemaakt voor aan de muur zoals op de achtergrond van de foto is te zien:





Begin gemaakt om een vuurtafel te maken met als eerste de brander:



Met dit als eindresultaat:



Een naar ons tevreden verblijf waar we inmiddels al behoorlijk wat uurtjes hebben versleten:



Bedankt voor het bekijken.

Grt,

Robert
 
Die heb ik gezien :D
Echt fantastisch gemaakt!
Maar als ik jouw was zou ik gewoon het naastliggende weiland anexeren, heb je mooi de ruimte om uit te breiden :p
 
Mooie plek zeg.
 
Wat een mooie en gezellige plek, het ontbreekt je daar praktisch aan niksssss
 
Schitterend stukje vakmanschap.
 
Super mooi man!!!! Das af!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Dat is een super apr?s-ski tent. Onwijs mooi gemaakt, mooie detailring en die ski's maken het af
 
Schitterend
 
WOW! Echt heel mooi gemaakt.
Stik jaloers ben ik weer met mijn linkerhanden!

Super mooi man. Veel plezier!
 
wat een feest! veel plezier ermee!
 
Ook niet mis Robert!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan