Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ewald zei:Ben niet zo van de "zoete" taarten, maar deze ziet er zowaar verrukkelijk uit! Good Job
roelduyss zei:Ewald zei:Ben niet zo van de "zoete" taarten, maar deze ziet er zowaar verrukkelijk uit! Good Job
ik ben zelf ook een mindere voorstander ervan maar de cashew, grof zeezout op bovenkant en de stroh maken een heerlijke combinatie![]()
Zo dachten mijn collega's er ook over...Ewald zei:roelduyss zei:Ewald zei:Ben niet zo van de "zoete" taarten, maar deze ziet er zowaar verrukkelijk uit! Good Job
ik ben zelf ook een mindere voorstander ervan maar de cashew, grof zeezout op bovenkant en de stroh maken een heerlijke combinatie![]()
Ik zou van een punt van deze taart ook zeker niet afslaan, zonder slagroom graag![]()
Ik zorg altijd dan vrouwlief niet in de buurt is als ik deeg maak. Kleine man van 2,5 snoept heerlijk mee met papa... Oeps (voorbeeld doet volgen)Hans zei:Te veel van het deeg gesnoept dus geen ruitjes
Ik krijg altijd een flinke tik op m'n vingers als ik van het deeg wil snoepen. =))!