BasBQ
Beef en Steak

Altijd 3,5% korting op Ecobrasa (en andere BBQ spullen)

joethesmoker

Kooltjesharker
Berichten
111
Ik werk al een tijdje met de website shopkorting.nl wanneer ik online aankopen doen, ik kijk altijd of de webshop aangesloten is bij shopkorting.

De stappen:
Je maakt een account aan bij Shopkorting
Je zoekt ProBBQShop en klikt daarna op "Naar webshop"
Je doet je aankoop bij ProBBQShop terwijl je bent ingelogd bij Shopkorting in een ander venster
Je ziet op de webshop GEEN korting staan
Na je aankoop zal de korting (dit kan in sommige gevallen tot wel een week duren, soms volgende dag) in de vorm van een tegoed op de site van Shopkorting zien staan
Heb je 10 euro bereikt aan Shopkorting dan kan je het op je rekening laten uitbetalen

Bij ProBBQShop is het 3,5% korting. Er zijn mogelijk nog andere BBQ shops en webshops zoals Zalando en Wehkamp kan je op deze manier ook wat korting pakken.

Dus profiteer hiervan of niet. Ik doe het in ieder geval wel.

 
ecobrasa kan je via het genootschap met 10% korting kopen  :p ;)
 
Leo zei:
ecobrasa kan je via het genootschap met 10% korting kopen  :p ;)

Maar toch niet de 10KG? Of heb ik dan verkeerd gekeken??

Duidelijk verkeerd gekeken, blij dat je dit nu zegt. Ik stond op het punt om zelf 30KG te bestellen haha. Thanks!
 
graag gedaan  :)
 
Besteld en ook maar meteen een 1KG brikettenstarter erbij omdat ik heb gelezen dat met de grote het soms niet helemaal goed gaat en je sowieso minder nodig hebt. Helemaal top.

 
alleen briketten blefke  ;)
 
Leo zei:
alleen briketten blefke  ;)
Dacht ik al ergens gelezen te hebben  :blush:
Ik wil een starter gaan bestellen, maar twijfel hog steeds tussen de grote en de kleine  :-S
 
ik heb ze allebei  ;)
 
Leo zei:
ecobrasa kan je via het genootschap met 10% korting kopen  :p ;)

Serieus hoe dan laatst ook 40KG besteld.  :blush:
 
joethesmoker zei:
Besteld en ook maar meteen een 1KG brikettenstarter erbij omdat ik heb gelezen dat met de grote het soms niet helemaal goed gaat en je sowieso minder nodig hebt. Helemaal top.
Je kunt een grote omdraaien en een oud blik soep gebruiken als verhoger voor je aanmaak blokkies. Dan lukt het zeker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan