BasBQ
Beef en Steak

AGV'tje. Zeepsteen test

En nu '"wetenschappelijk" onderbouwd.

Zeepsteen ondersteunt het skelet, de pezen en de organen van het lichaam. Wanneer je problemen ervaart met je spijsvertering met als oorzaak spanning, dan heeft deze steen een kalmerende en helende werking.

Dus, bovenstaande argumentatie moet voldoende zijn om iedere CEO over te halen waarom zo'n speksteen absolute noodzaak is.
:ROFLMAO:
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Ik zit aan de oplossing van @Zaagmans te denken...
Een zeepsteen van 35 x 35 en 3 cm dik voor €40,-

En anders "methode @Zzzjon " :cool:
Let op, de steen die ik heb, heeft echt wel een half uur nodig om warm te worden. Dus het is een dik blok, maar eenmaal warm dan houdt ie ook echt lang de hitte vast. Dus ook goed te gebruiken voor low&slow sessies.
 
Let op, de steen die ik heb, heeft echt wel een half uur nodig om warm te worden. Dus het is een dik blok, maar eenmaal warm dan houdt ie ook echt lang de hitte vast. Dus ook goed te gebruiken voor low&slow sessies.
waar heb je die gehaald?
 
En nu '"wetenschappelijk" onderbouwd.

Zeepsteen ondersteunt het skelet, de pezen en de organen van het lichaam. Wanneer je problemen ervaart met je spijsvertering met als oorzaak spanning, dan heeft deze steen een kalmerende en helende werking.

Dus, bovenstaande argumentatie moet voldoende zijn om iedere CEO over te halen waarom zo'n speksteen absolute noodzaak is.
:ROFLMAO:
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Met spanning bedoel je de spanning die je opbouwt elke keer als de CEO lastige vragen stelt?

Dan bestel ik er namelijk voor de zekerheid vast 2........
 
Ziet er echt enorm lekker uit!!!! Prachtige marmering. Het lijkt me ook een geweldige toevoeging een soapstone maar tja, ook ik vind hem erg aan de prijs en al redelijk wat bbq budget er doorheen geknald deze maanden.
 
Ziet er echt enorm lekker uit!!!! Prachtige marmering. Het lijkt me ook een geweldige toevoeging een soapstone maar tja, ook ik vind hem erg aan de prijs en al redelijk wat bbq budget er doorheen geknald deze maanden.
Ja, dat gaat makkelijk he...
Dat moet je er thuis ook niet bij vertellen 😂😂😂
 
Ja, dat gaat makkelijk he...
Dat moet je er thuis ook niet bij vertellen 😂😂😂
Nee doe ik ook niet maar ja achteraf ziet ze bbq spullen binnenkomen en het saldo van de rekening afnemen. Dan heb je toch wat uit te leggen. Aan de andere kant liever achteraf om vergiffenis vragen dan vooraf nee te horen te krijgen 😛
 
Goed bezig geweest broer. Ik had graag als testpanel aangeschoven. Volgende aankoop is een IR warmte meter. Om zo de temp van de steen te meten 😎
Je bent nooit klaar met kopen ouwe
 
Goed bezig geweest broer. Ik had graag als testpanel aangeschoven. Volgende aankoop is een IR warmte meter. Om zo de temp van de steen te meten
Je bent nooit klaar met kopen ouwe
Nee joh, heb ik niet nodig. Ik heb andere truckjes om te temperatuur in te schatten .
En ook al zou de steen nog niet warm genoeg zijn, zou ik niet het geduld hebben te wachten (lees: mijn kinderen breken de boel af, wanneer papa nog lager bezig is met het eten ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan