BasBQ
Beef en Steak

Afkicken of niet?

 
 

KoKandre

Sprokkelaar
Berichten
34
Ik heb afgelopen donderdag m'n eerste pp gemaakt en heb de smaak zo te pakken gekregen dat ik vrijdag weer veel heb zitten lezen.  Vandaag was het weer zover. Ik miste nog een bbq-saus en ...... ik wilde graag de alom geprezen moinks-balls proberen. Kortom lijkt dit al op een verslaving of is het in het begin altijd zo.
De bbq-saus is de cola bbq-saus geworden die Lin heeft beschreven in een topic in februari. Het zou een echte hit moeten zijn.....

Nou ik heb hem geproefd, verbazend lekker!!!!!!!

Ik ben toen ook maar door gegaan met de Moinks. Ook deze zijn prima geworden. Ik vind ze overheerlijk en ook mijn vrouw klaagt niet (ze zegt wel altijd dat ze alleen is ge?nteresseerd in het  eindproduct).
Eerst de ballen gedraaid.....


En na 1,5 uur het eindresultaat nadat deze na een uurtje zijn ingestreken met de cola bbq-saus......... ;)


Ik probeer morgen niets te doen......... behalve dan een andere bbq-saus maken. Je wilt per slot van rekening keuzes hebben. Hoop dat die ook zo geweldig wordt als de cola bbq-saus!
 
Lekkere ballen!

En hier vragen of je moet afkicken, dat is alsof een alcoholist het aan de barman vraagt....
DOORGAAN! :)
 
Heerlijk toch! Ik zeg "voorrralll doorrrrrgaan!!
 
BATS, de verslaving heeft toegeslagen.
Geef er maar aan toe, hier kom je nooit meer vanaf.
En wij vinden dat prima.....zolang je maar van die lekkere foto's blijft plaatsen.

Enne, welkom bij de zelfhulpgroep BBQ VERSLAAFDEN
=))
 
Lekkere run hoor, ach en wat die "verslaving" betreft, je moet toch ergens tijd en energie in steken :D
 
ik zou best wel in jou ballen willen happen  ;)

maarre MOINK schrijf je met hoofdletters
 
Zo'n bal van jou durf ik wel in mijn mond te stoppen
 
Mooooie ballen heb je. Gewoon verder gaan
 
Mooie ballen hoor. Ennuh, succes met je verslaving :)  Als jij nou gewoon blijft posten, vertellen wij wel hoe het ervoor staat. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan