BasBQ
Beef en Steak

Afdak - mechanische afzuiging (?)

3D115818-6E11-4DA0-B90D-ED02C334A63F.png
 
hahaha tja dat kun je met bol verwachten idd.. dozen schuiven met opslag :) Ik be nog niet toe tot het zagen in mijn dak maar 1 x pichana overslaan en je hebt hem eruit :) :- Maar of het jaren meegaat... ... was een tipje lig
 
hahaha tja dat kun je met bol verwachten idd.. dozen schuiven met opslag :) Ik be nog niet toe tot het zagen in mijn dak maar 1 x pichana overslaan en je hebt hem eruit :) :- Maar of het jaren meegaat... ... was een tipje lig
Ach voor dat geld kun je nog een keer wat verslijten toch, vond het er op bol al zo chinees uit zien dus dacht toch even een scherm afbeelding door ali expres heen halenšŸ˜
 
Dag BBQ meesters,
Weer een update van deze kant.

Ik sta op het punt om mijn 'installatie' af te maken (linkerfoto). Boven in het dak (niet op foto) is een 150mm doorsnede gat gemaakt met daarboven een dakventilator. Ik wil deze verbinden met een rookkap (op maat) dmv een rook bestendige buis. Ik ben benieuwd naar jullie mening/visie t.a.v. hoe deze rookkap er fraai bij kan hangen. Ik wil de kap laten hangen boven de bbq.

De middelste foto is een mogelijkheid qua ophang systeem (ogen in de kap gedraaid). De tweede is een voorstel van de leverancier, soort beugeltjes aan de zijkanten. De afmetingen van mijn kap mag sowieso niet breder dan 50 cm zijn omdat hij anders niet meer boven de BBQ kan hangen, dan kan hij niet centraal boven de BBQ maar komt hij tegen het glas. Wat zouden jullie doen in deze situatie?

bbq.jpg


48369574_308789973068204_2339913434289668096_n.jpg


Naamloos.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan