Beef en Steak

Advies gevraagd The Bastard Large Anniversary Edition (999 euro) vs Kamado Joe Classic 1

BertD

Tondelzoeker
Hoi allemaal,

Ik ben van plan om mijn eerste echte Kamado aan te schaffen en ik kan wel wat hulp gebruiken bij de definitieve keuze.

Mijn oog is gevallen op de The Bastard Large Anniversary Edition. Ik kan deze nu oppikken voor 999 euro. Qua looks (die matte afwerking) en compleetheid spreekt deze me erg aan.

Ik heb ook gekeken naar de Kamado Joe Classic 1. Dat is natuurlijk een bewezen merk, maar als ik de specificaties naast elkaar leg, heb ik het gevoel dat de Bastard meer waar voor je geld biedt, zeker gezien het grotere roosteroppervlak van de Large ten opzichte van de Classic.

Mijn vragen aan jullie:

Is de Anniversary Edition voor deze prijs een no-brainer?
Zijn er kwaliteitsverschillen waar ik rekening mee moet houden?
Zie ik iets over het hoofd waardoor ik toch beter voor de KJ Classic 1 kan gaan?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Met beide merken sla je de plank niet mis .
Het is altijd goed om ze in het echt te bekijken en zo zelf een goed besluit kunt nemen.
Heb zelf een bastard en nooit spijt van gehad en zo zijn er ook Joe eigenaren.
Je kan nog naar de garantie voorwaarden kijken.
Bastard geeft volgens mij 25 jaar op de base en Dome en Joe levenslang, bij beide op het binnenwerk en frame enkele jaren.
Die 25 jaar op de bastard heeft mij nooit weerhouden om een bastard te nemen, je wilt binnen die tijd ook wel weer eens wat anders 😅.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan