BasBQ
Beef en Steak

Achieltje meldt zich ook aan

 
 

Achieltje

Kooltjesharker
Berichten
166
Hallo,

Me toch eventjes voorstellen. Ik ben Achieltje, fervent bbq-er. Al enkele jaren actief op een ander forum ook trouwens. Ik kocht een jaar of 6 geleden een Outdoorchef 57cm met deksel, en sedertdien is de bbq microbe niet meer weggegaan, integendeel, ondertussen staan er ook aan Smokey Joe naast (met een smoker-upgrade), een rookoventje en UDS bij.

Ik meld vooral aan omdat ik me heb ingeschreven om eind dit jaar mee te doen aan de Ruhrpott BBQ wedstrijd en nog wat meer randinformatie zoek om me zo goed en zo kwaad mogelijk voor te bereiden, niet dat ik ambitie heb om prijzen te winnen, maar ik wil toch wel zeker zijn om alle materiaal mee te hebben en nergens gediskwalificeerd te raken...

M'n favoriete gerechten zijn slow smoked buikspek en ribben. De laatste tijd hou ik me vooral bezig met vis roken. De zelfbouwsectie interesseert me heel erg, heb zelf genoeg lasmateriaal staan om het een en ander te fabriceren.

Hopelijk wordt het hier leuk...

Achieltje
 
Hoi Achieltje,

Van harte welkom bij het Genootschap! Het is hier al leuk hoor ;)
 
noskos zei:
Hoi Achieltje,

Van harte welkom bij het Genootschap! Het is hier al leuk hoor ;)

Dat had ik al gemerkt, handig dat je ook zonder aanmelden een aantal topics kunt volgen. Mss had ik het anders moeten formuleren: hopelijk wordt het NOG leuker hier ;-)
 
Hoi Achieltje, van harte welkom!! :D
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus het is je gelukt het hier weer een stukje leuker te maken! :)
Welkom op het gezelligste bbq forum van de Benelux! :D
 
Achieltje, welkom bij de club.

Veel succes met Ruhrpott, mocht je iets willen weten over materiaal en regels voor de wedstrijd dan kan je die hier gewoon stellen.
 
structor zei:
Welkom Achielt leuk dat je mee komt doen en ik benieuwd naar je bijdragen in diy!

Thx, de eerste bijdrage staat er ondertussen al op  :) Ik merk dat UDS hier ook populair is, dus mss ook die build eens posten.
 
Welkom! En ik ben benieuwd naar je vorderingen richting de wedstrijd. Suc6!
 
Hey Achieltje, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan