Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiets doe ik ook, in een ovenschaaltje (krieltjes), beetje rozemarijn, knoflook, plakjes courgette, beet olijfolie erover en zout uiteraard. Geregeld beetje schudden, heerlijk!Rob65 zei:Ik pof ze wel eens. In folie bij de kolen leggen. Maar wat ook gaat is met krieltjes of vastkokende, wel in stukken snijden, in een alu bakje met olie en rozemarijn een 30 tot 45 min op het rooster, wel af en toe husselen.
dus jij wilt beweren dat mijn gepofte aardappels zwart geblakerd uit de folie komen?? :-O :-O :-O :-O Echt nietEwald zei:Poffen doe ik niet in de kolen in alu, dat is de ouderwetse hollandse (cremeer) BBQ methode.
Eddeped zei:dus jij wilt beweren dat mijn gepofte aardappels zwart geblakerd uit de folie komen?? :-O :-O :-O :-O Echt nietEwald zei:Poffen doe ik niet in de kolen in alu, dat is de ouderwetse hollandse (cremeer) BBQ methode.![]()
![]()
Ewald zei:Eddeped zei:dus jij wilt beweren dat mijn gepofte aardappels zwart geblakerd uit de folie komen?? :-O :-O :-O :-O Echt nietEwald zei:Poffen doe ik niet in de kolen in alu, dat is de ouderwetse hollandse (cremeer) BBQ methode.![]()
![]()
Nee hoor, staat toch tussen haakjes, maar je moet ze eens de kost geven....
Het kan gewoon veel eenvoudiger/professioneler indirect op het rooster met hetzelfde of zelfs beter resultaat.
Maar als jij het volgens de oud Hollandse school wilt doen, prima toch.![]()