BasBQ
Beef en Steak

Aanschaf Weber Master Touch GBS 57

Met dank aan Mitch en Groenrijk vandaag een Weber Master Touch GBS 57 cm gekocht. Bij Groenrijk doen ze aan de laagste prijsgarantie en na het tonen van de prijs bij Coolblue heb ik de mijne voor dezelfde prijs meegekregen. Nette service! Ook nog gratis de Weber Grill Academy Exclusive cursus t.w.v. ?99,- erbij gekregen! Iemand ervaring met deze cursus?

69A08FB4-C76A-4D78-9330-61A874870459_zpsfp6qjvwi.jpg


D8007EE6-A64D-414E-A5B7-38ACE541F0D1_zpsx6stwzoo.jpg


Nu zo snel mogelijk deze mooi Q uitproberen! Ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor alle adviezen hier!
 
Kijk 'm dan glimmen zeg... vuil maken dat ding! ;)

Heel veel plezier ermee Rusty!
 
Zaterdag ga ik met een groep collega's naar Zeewolde voor de Weber Academy Basis cursus. Ik ga voor de gezelligheid, maar ook wat bij te leren. Bij de Exclusive ga je meer de diepte in.
 
Hoi Rusty,

Ik heb zelf afgelopen december excact dezelfde Q gekocht via een actie van weber. Ik kreeg 50 euro terug van Weber door een bijgevoegde voucher met een Cashback waarde van 50 euro. De Weber heeft mij uiteindelijk 219 euro gekost. Ook kreeg ik een maand later nog een kookboek van Weber als cadeautje toegestuurd.

Ik heb er zelf een sear grate bij gekocht en een gewoon heel rooster. De nieuwe Master Touch is 7 cm hoger dan zijn voorganger wat ik persoonlijk prettig vind.

Veel succes met je nieuwe speelgoed!
 
Bling bling mooie hoor!
 
Zat er ook al de hele week tegen aan te hikken, net de knoop maar door gehakt. Heb de Smoke Grey besteld, ben benieuwd. Vakantiegeld weer goed besteed  :>
 
Er zijn ook regelmatig aanbiedingen met zoveel procent korting. Ik heb met Hemelvaartsdag een GBS gekocht met 20% korting. Gewoon de folders e.d. in de gaten houden. De mijne werd trouwens geleverd met brikettenbakjes, niet met rails. Zelf vind ik de driehoekige staalborstel van Weber erg handig, je kan daar wat makkelijker mee tussen het rek komen. Ook handig: een Weber BBQ tang en spatel. Kost ongeveer 20 euro bij Gamma, maar ook hier kan je bijna altijd met 20% korting kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan