BasBQ
Beef en Steak

Aangenaam

Ramsteen zei:
Dank jullie wel allen!

@Bert, ik ben ervan overtuigd dat PP ook in de winter erg lekker is. Maar voordat het voor mij zover is wil ik eerst wat meer lezen en youtube filmpjes bekijken voordat ik zo'n lange sessie tegemoet ga ;)
Ik weet niet waar je in de Achterhoek woont, wellicht staat er bij mij in de toekomst 1 op het menu. De vriezer is akelig leeg....
 
Ceriel zei:
Ramsteen zei:
Dank jullie wel allen!

@Bert, ik ben ervan overtuigd dat PP ook in de winter erg lekker is. Maar voordat het voor mij zover is wil ik eerst wat meer lezen en youtube filmpjes bekijken voordat ik zo'n lange sessie tegemoet ga ;)
Ik weet niet waar je in de Achterhoek woont, wellicht staat er bij mij in de toekomst 1 op het menu. De vriezer is akelig leeg....

Ik kom uit Doetinchem.
 
Ramsteen zei:
Ceriel zei:
Ramsteen zei:
Dank jullie wel allen!

@Bert, ik ben ervan overtuigd dat PP ook in de winter erg lekker is. Maar voordat het voor mij zover is wil ik eerst wat meer lezen en youtube filmpjes bekijken voordat ik zo'n lange sessie tegemoet ga ;)
Ik weet niet waar je in de Achterhoek woont, wellicht staat er bij mij in de toekomst 1 op het menu. De vriezer is akelig leeg....
Heb voor morgen PP en PB in de koelkast liggen. Als je nog in de buurt van Lichtenvoorde komt....
 
Welcome...
 
Welkom bij het genootschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan