BasBQ
Beef en Steak

Aangenaam

 
 

Ramsteen

Kooltjesharker
Berichten
166
Goedenavond mede bbq-ers!
Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Maik, 26 jaar kom uit de achterhoek.
Ik hou van lekker eten, en met name van de Q. Echter, pas sinds een jaar in het bezit van een Weber OTP 47. Daarvoor kwam ik niet verder dan wat grilwerk van een Q zonder deksel.
Inmiddels staat de Q hier bijna elk weekend aan en ben ik ook begonnen met roken van wat lekkere ribbels, beenham en een BCC. Daarnaast komen er ook regelmatig wat zelfgemaakte burgers voorbij.
Van de zomer wil ook mijn eerste PP gaan maken. Tot die tijd nog even goed wat ervaring opdoen en het een en ander lezen.
 
Welkom maik! Veel plezier hier!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Maik, welkom op het forum.
En dat je uit de Achterhoek komt, ach we zullen het je niet kwalijk nemen, hahahaha
 
hoi Maik,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Maik! Gezellig dat je mee komt roken.
 
Hoi Maik, welkom hier
 
Van harte welkom hier Maik!!
 
Welkom Maik,
Bij de volgende meeting "Zwientje tikken"

Pulled Pork is ook in de winter best wel lekker
 
welkom Maik!
 
Dank jullie wel allen!

@Bert, ik ben ervan overtuigd dat PP ook in de winter erg lekker is. Maar voordat het voor mij zover is wil ik eerst wat meer lezen en youtube filmpjes bekijken voordat ik zo'n lange sessie tegemoet ga ;)
 
Ramsteen zei:
Dank jullie wel allen!

@Bert, ik ben ervan overtuigd dat PP ook in de winter erg lekker is. Maar voordat het voor mij zover is wil ik eerst wat meer lezen en youtube filmpjes bekijken voordat ik zo'n lange sessie tegemoet ga ;)

Gewoon doen, leer je het meest van :p
De zenuwen blijven de eerste keer al kijk je net zoveel filmpjes als dat een sessie duurt  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan