Nieuw op dit forum, dus ik zal me kort even voorstellen: ik ben Jeroen, 40 jaar oud, getrouwd, bijna vader en woonachtig in Ede. Barbecueën doe ik al heel wat jaartjes. Dat begon op een goedkope bbq van de bouwmarkt, maar toen ik begon met indirecte bereidingen kwam er al snel een keteltje in de tuin. Dat keteltje, een Weber 47 compact, heb ik nog steeds en die wordt nog regelmatig gebruikt. En een jaar of 3 geleden kwam daar een Kamado bij. Geen BGE, maar eentje van de Makro. En die doet het op zich prima. Inmiddels heb ik vele uren aan video's over barbecueën bekeken en een aantal mooie boeken daarover in de kast. De kast in de schuur met alle tools wordt ook alsmaar voller en voller... 
Sinds die Kamado in de tuin staat ben ik helemaal van het low & slow bereiden. En recentelijk heb ik de volgende gerechten bereid:
Het leuke aan de hobby vind ik, naast het lekker oppeuzelen van al dat lekkers, dat er steeds weer inspiratie ontstaat om het een volgende keer nog beter te maken.
Een greep uit het foto-archief van de afgelopen tijd:

Sinds die Kamado in de tuin staat ben ik helemaal van het low & slow bereiden. En recentelijk heb ik de volgende gerechten bereid:
- Pork belly burnt ends;
- MOINK balls (volgens de 'Noskos-rule');
- Picanha;
- Beer Can Chicken;
- Pulled pork;
- Brisket;
- Spareribs;
- Zalm (warm en koud gerookt);
- Steaks (ribeye, entrecôte);
- Hamburgers en worsten (niet zelf gemaakt, dus telt eigenlijk niet).
Het leuke aan de hobby vind ik, naast het lekker oppeuzelen van al dat lekkers, dat er steeds weer inspiratie ontstaat om het een volgende keer nog beter te maken.
Een greep uit het foto-archief van de afgelopen tijd:
Laatst bewerkt: