soms heb je ineens een bbq maar gaat het regenen en heb je eigenlijk al honger, dus dan is er geen tijd voor fratsen, rubs maken, of rauwe aardappel op de bbq leggen. tenminste dat dacht ik laatst. laat ik nou toevallig nog een ongeopende bus steak rub hebben liggen, souvenir dat ik kreeg van een vriendin die in de states op vakantie was. en hasselback, ik dacht dat duurt me te lang, dus ik heb de aardappel stiekum even voorgepoft in de megatron voor ik ze op de bbq gooide. en als de slager dan nog maar een zielig restje (ahum) picanha heeft liggen, dan kan het ineens allemaal als een soort jamie 30 minute meal op de grill!
ja kijk, in 30 minutes meals heb je geen tijd om vetrandjes te gaan staan trimmen ofzo hoor.
vlammen gaat lekker snel dus dat kon er nog net vanaf
vlees rusten ging nog net, onder loud gegrom van twee imploderende maagjes rond de tafel
het smaakte allemaal helemaal top weer! heerlijk stukje vlees. omdat ik net verhuisd ben moest ik de nieuwe buurtslager eens uitproberen, nou die valt niet tegen. en dat afdakje bij de bbq, echt heeeeeeeerlijk.
alleen die rub, tsja, ik zou hem niet snel weer op een stuk koe gooien. erg veel paprika naar mijn smaak. maar ik denk wel dat ik hem als basis pak voor een nieuwe batch mariekens mega magic soul dust rub, aangelengd met kruiden. ik gebruik deze rub dan in plaats van paprika, zout en suiker in een rub recept.
ja kijk, in 30 minutes meals heb je geen tijd om vetrandjes te gaan staan trimmen ofzo hoor.
vlammen gaat lekker snel dus dat kon er nog net vanaf
vlees rusten ging nog net, onder loud gegrom van twee imploderende maagjes rond de tafel
het smaakte allemaal helemaal top weer! heerlijk stukje vlees. omdat ik net verhuisd ben moest ik de nieuwe buurtslager eens uitproberen, nou die valt niet tegen. en dat afdakje bij de bbq, echt heeeeeeeerlijk.

alleen die rub, tsja, ik zou hem niet snel weer op een stuk koe gooien. erg veel paprika naar mijn smaak. maar ik denk wel dat ik hem als basis pak voor een nieuwe batch mariekens mega magic soul dust rub, aangelengd met kruiden. ik gebruik deze rub dan in plaats van paprika, zout en suiker in een rub recept.