boyke ten broeke
Stoker
Nu zijn bijna alle bbq wedstrijden in de afgelopen 2 jaar niet doorgegaan. Maar er is 1 kleine wedstrijd die dapper stand hie.. ok. geen astrix en obelix maar Aankomend 7 augustus vind er in Est bij Westrienen (een winkel die o.a. bbq spullen verkoopt) een kleine wedstrijd plaats waar 10 teams aan mee doen. Het gaat hier om 2 wedstrijden. Namelijk Spareribs (dit moet culinair gebeuren, dus geen KCBS style maar echt met plating) en daarnaast nog een mysterybox.
Nu heb ik al een paar keer meegedaan aan wedstrijden als Jurylid maar ik ga nu ook voor het eerst meedoen als team. (uiteraard onder de naam "The Hungry Dutchman"
Schema is als volgt:
10:30 Presentatie van de inhoud van de Mystery Box aan de deelnemers van de BBQ Battle Mystery Box
14:00 Inleveren van de classic Ribs aan de jury
15:00 Inleveren van de gerechten van de Mystery Box aan de jury
16:00 Prijsuitreiking
Nu blijft het belangrijk te benoemen dat het niet stervensdruk moet worden en we allemaal afstand moeten behouden van elkaar, kan er in ieder geval wel geproefd worden van de inzendingen.
Er is geen website waar meer informatie op staat, het is de eerste editie. Alle informatie vind je op facebook.
https://www.facebook.com/events/812730896314099/?active_tab=discussion
Nu heb ik al een paar keer meegedaan aan wedstrijden als Jurylid maar ik ga nu ook voor het eerst meedoen als team. (uiteraard onder de naam "The Hungry Dutchman"
Schema is als volgt:
10:30 Presentatie van de inhoud van de Mystery Box aan de deelnemers van de BBQ Battle Mystery Box
14:00 Inleveren van de classic Ribs aan de jury
15:00 Inleveren van de gerechten van de Mystery Box aan de jury
16:00 Prijsuitreiking
Nu blijft het belangrijk te benoemen dat het niet stervensdruk moet worden en we allemaal afstand moeten behouden van elkaar, kan er in ieder geval wel geproefd worden van de inzendingen.
Er is geen website waar meer informatie op staat, het is de eerste editie. Alle informatie vind je op facebook.
https://www.facebook.com/events/812730896314099/?active_tab=discussion