Richard Sellelof
Tondelzoeker
Na uitgebreid te lezen op dit forum en andere bronnen te raadplegen heb ik me gewaagd aan ribbekes via de 3-2-1-methode op mn 1 week oude KJ2. Ik ben dit aan het typen in een roes van opperste geluk. Het was SUPER lekker.
Mijn vrouw en kinderen waren aan het glunderen tijdens het avondeten.
Ik content dus!
Vanochtend de racks ontvliest, rub samengesteld en aangebracht. Nadien 3u in de koelkast laten rusten.
Vanmiddag tegen een uur of 13 de Joe aangestoken, blokje appelhout toegevoegd, en 3u laten ademen op 120°C.
Na de 3u, in zilverpapier gewikkeld op een dikke streep honing, 1 el rub en 2 el appelsap en opnieuw 2u laten stomen.
Na de 2u stomen, afgelakt met Sweet Baby Ray's.
Het resultaat na 45min naakt op de grill was hemels!!
Bedankt BBQgenootschap! Leuk om dit even te kunnen vertellen zonder uitgelachen te worden
Blij dat ik hier beland ben!
Mijn vrouw en kinderen waren aan het glunderen tijdens het avondeten.
Ik content dus!
Vanochtend de racks ontvliest, rub samengesteld en aangebracht. Nadien 3u in de koelkast laten rusten.
Vanmiddag tegen een uur of 13 de Joe aangestoken, blokje appelhout toegevoegd, en 3u laten ademen op 120°C.
Na de 3u, in zilverpapier gewikkeld op een dikke streep honing, 1 el rub en 2 el appelsap en opnieuw 2u laten stomen.
Na de 2u stomen, afgelakt met Sweet Baby Ray's.
Het resultaat na 45min naakt op de grill was hemels!!
Bedankt BBQgenootschap! Leuk om dit even te kunnen vertellen zonder uitgelachen te worden
Blij dat ik hier beland ben!
Laatst bewerkt: