BasBQ
Beef en Steak

2de keer pulled pork

 
 
 
 

Free_ltd

BBQ Junkie
Berichten
5.124
Eindejaar heb ik altijd 2 weken verlof en er stond dus PP op de planning. Deze keer van 2 procureurs. Vorige keer was van een boston butt.

Deze keer heb ik ze enkel voorzien van mosterd en Noskos dry rub. Wilde het verschil wel eens weten met injecteren of zonder. Vorige keer ha dik ook geïnjecteerd.

Begonnen met 5,2kg en mss iets van 100gr moeten trimmen. PP zelf niet gewogen, maar na het eten bleef er nog 2,265 kg over. Deze zit mooi in 7 porties van 300gr en eentje van 165gr in de vriezer. Het gedacht alleen al dat het daar zomaar ligt om te pakken :love:

Was gewoon heerlijk. Volgende keer ga ik wel weer injecteren. Dat maakt het toch nog wat lekkerder.

06B9923B-5D93-443F-949A-474CA928D57E.jpeg


84A3ADC4-0146-4DAE-A869-D817BA00B0F5.jpeg


A3F437AD-67B8-44AA-A8B4-5FAAC20EECB9.jpeg


5188E9BF-5958-4199-A768-92E5BD350957.jpeg


8CB960BA-C7C7-4817-ACB9-1A3D1E91E102.jpeg


6A97D2F7-51D3-4EC6-83AD-DF179E452412.jpeg


2A103675-5E9A-4EFE-9B24-48A0A82AA40C.jpeg


B3E604B3-B829-4C1B-BCFD-29E599361B61.jpeg
 
Ziet er goed uit, krijg d'r zin an 🤤 .
Geen BBQ sausje toegevoegd?

Bij het opnieuw verwarmen van een overgebleven portie PP (gebeurt bijna nooit) doe ik er zelf een scheutje cola bij.
 
Ziet er goed uit, krijg d'r zin an 🤤 .
Geen BBQ sausje toegevoegd?

Bij het opnieuw verwarmen van een overgebleven portie PP (gebeurt bijna nooit) doe ik er zelf een scheutje cola bij.
BBQ saus zit tussen het broodje.
Ik ben de enige van het gezin dat BBQ saus eet en dus is dat enkel voor mezelf en de vrienden. Daarom dat ik er geen saus doorheen draai zodat ieder kan kiezen.

Mijn zoontje is ketchupfan en mijn vrouw moet altijd samourai hebben.

Wij warmen de porties op in kokend water als het nog vacuum is en dan idd wat vocht erdoor.
 
Laatst bewerkt:
Verdomme! dit soort beelden rond lunchtijd is niet goed voor mn maag :p
 
Geen betere raad, dan voorraad!
Lekker bezig geweest zo.
 
Geen betere raad, dan voorraad!
Lekker bezig geweest zo.
Als je dan verteld dat dit de hele dag op de Q heeft gelegen, dan krijg je als antwoord: ‘Zo lang kan ik me daar niet mee bezig houden’. Maar ik heb een controller en het enige dat moet gebeuren is erop leggen en na een paar uur inpakken.

Ze moesten eens weten hoe simpel het is :D

Maar bij zo een sessie heb ik idd graag voorraad. Heerlijk als je ff niet weet wat eten. We hebben ook steeds pitabroodjes in huis, alsook van die kaiserbroodjes die je nog 6 min moet afbakken. Ofwel een faijita.
Deze keer ga ik wel een portie gebruiken voor deze, want wil absoluut dit geproefd hebben: https://www.bbq-nl.com/keris-hog-apple-baked-beans/
 
PP ziet er goed uit, maar heb je hem afgewassen met Dreft, en daarna gelakt met matte verf?;)
 
PP ziet er goed uit, maar heb je hem afgewassen met Dreft, en daarna gelakt met matte verf?;)

Dreft is niet abnormaal op het aanrecht :geek:
Mijn vrouw was de eetkamer aan het verven en 1 pot stond nog op het aanrecht van toen ze met de handen vol binnen kwam :ROFLMAO:
Er is niets van die dingen in de PP gekomen :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan