Gisteren en vandaag mijn allereerste PP gemaakt.
Om gelijk voor de full pull te gaan, heb ik de wedstrijd edition van Noskos gemaakt, inclusief het zelf maken van de rub en de bbq sauce. Wat fijn om te doen!
Hieronder mijn proces van de bereiding:
Procureur wat bijgewerkt.
Ge?njecteerd en gerubd.
Ingepakt en klaar voor een nachtje in de koelkast.
Vanochtend vroeg de Q aangestoken.
Hij ziet er al lekker uit, maar hij ruikt nog VEUL beter!
Na het inpakken in alufolie heeft hij lekker nog twee uur liggen garen, daarna een uur rusten, ook weer in de folie.
Het resultaat ziet er heerlijk uit, en ruikt en smaakt even heerlijk, kijk maar:
Ik moet zeggen dat het me alles meeviel. Het ging veel vlotter dan gedacht, want ik ben gestart om 7:30 en om 15:00 uur legde ik 'm te rusten.
Verder heb ik nog een zootje MOINK ballen voorbereid, die gaan straks lekker op de Q als borrelhap.
Al met al een heerlijke Q-dag!
Goede jaarwisseling en tot smooks,
D.
Om gelijk voor de full pull te gaan, heb ik de wedstrijd edition van Noskos gemaakt, inclusief het zelf maken van de rub en de bbq sauce. Wat fijn om te doen!
Hieronder mijn proces van de bereiding:

Procureur wat bijgewerkt.

Ge?njecteerd en gerubd.

Ingepakt en klaar voor een nachtje in de koelkast.

Vanochtend vroeg de Q aangestoken.

Hij ziet er al lekker uit, maar hij ruikt nog VEUL beter!
Na het inpakken in alufolie heeft hij lekker nog twee uur liggen garen, daarna een uur rusten, ook weer in de folie.
Het resultaat ziet er heerlijk uit, en ruikt en smaakt even heerlijk, kijk maar:

Ik moet zeggen dat het me alles meeviel. Het ging veel vlotter dan gedacht, want ik ben gestart om 7:30 en om 15:00 uur legde ik 'm te rusten.
Verder heb ik nog een zootje MOINK ballen voorbereid, die gaan straks lekker op de Q als borrelhap.
Al met al een heerlijke Q-dag!
Goede jaarwisseling en tot smooks,
D.