BasBQ
Beef en Steak

1e keer Pulled Porc

 

Barth1234

Tondelzoeker
Berichten
12
Hallo allemaal!

Volgens mij ben ik vandaag niet de enige, maar dat maakt het er zeker niet minder leuk op.

Gisterenavond ben ik begonnen met een stuk procureur voor te bereiden. Een paar stukjes vet verwijderd en goed ingesmeerd met mijn favoriete rub voor varkensvlees.

Er was nog een redelijke kans dat het hele feest niet door zou gaan. Beef en Steak belde mijn bestelling af, omdat PostNL e.e.a. Fout had gedaan. Er stond dat ze met Hemelvaart konden leveren, maar dit bleek toch niet mogelijk. Als alternatief ben ik naar de Sligro gegaan. Nooit geweten dat kinderen niet naar binnen mogen. Stond ik daar met mijn dochter van 2...
Gelukkig wilde een dame even oppassen en kon in naar binnen rennen voor een stuk procureur.

De barbecue is voorbereid en inmiddels ligt het vlees er sinds 09:00 uur op. Hopelijk kunnen we in ieder geval om 21:00 uur eten. Gaat dit lukken? Het gewichten is 2,9 kilo.

Groet!

image_zpsobh319t5.jpeg
[/URL]









[/img]

Klopt het overigens dat het een monnikenwerk is om meerdere foto's tegelijk te posten hier op het forum?
 
Succes. Inderdaad niet alleen. Er zijn nog minstens twee anderen (waaronder ik) die bezig zijn.

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

 
Have fun!
 
Update?

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

 
De eerste pulled pork was na 11,5 uur bbq-en een feit! We hebben het daarna een half uur laten rusten, langer konden mijn gasten en ik niet meer opbrengen. Ik ben niet ontevreden al zeg ik het zelf. Volgende keer doe ik wel een aantal dingetjes anders, het resultaat kan natuurlijk altijd beter ;).

Hierbij nog een paar foto's van het resultaat. We hebben het gegeten met coleslaw en pitabroodjes.



 
Tapatalk blijkt het verlossende antwoord te zijn! :)

Hieronder dus de foto's van het resultaat. Ik hoop dat ik zo mijn Knorretje heb verdient.

Fijne zondag!

8b11c2caea09c3e08a67ecd8a9510f59.jpg
708aa732f459b0bdb5dd566b6e7348a5.jpg
a52c11a1e4c3831936b99739dd9cc908.jpg



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
ziet er lekker uit :).
 
Super hoor.
Tapatalk werkt heerlijk inderdaad, maar zet even het stukje 'verzonder vanaf mijn {merk telefoon hier}' uit bij je instellingen (handtekening) ;)
 
Goed man!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
Bedankt voor alle complimenten en ik ben heel blij met mijn knorretje. Op naar de volgende sticker .
 
Terug
Bovenaan Onderaan