Vandaag voor het eerst pizza gemaakt op de weber master touch premium . De opbouw gebruikt van bbqproof en 2 heerlijke pizza's gemaakt, zeer tevreden voor de eerste keer en voor herhaling vatbaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat was eigenlijk geen enkel probleem heb de steen ongeveer een halfuur laten opwarmen en mijn bbq rond de 220-250 gehadDat lijkt me een heerlijke pizza.
Had je de steen goed voorgewarmd?
Komt eigenlijk bij gebrek aan bloem dat het idee van bakpapier werd geboren, maar begrijp een goeie keus dus als ik jou zo hoor?Slim om bak papier te gebruiken, die ervaring komt later.. mijn hemel wat een slagveld was mijn eerste pizza.. dit ziet er heerlijk uit.
Beide 14 minuten. Hierbij de link https://bbqproof.nl/bbq-blog/de-ideale-pizza-set-up-voor-een-weber-bbq/Ziet er goed uit, kende die setup niet. Toch maar eens proberen ! Hoe lang hebben je pizza's er ongeveer opgelegen?
Gaat je echt helpen. misschien niet meteen de master touch maar wel goed resultaat. Na 30 sec papier verwijderen en je bent pizza aan het bakken… er komt best veel op je af de eerste paar keer.. later wordt je heel handig in het wegmoffelen van je papIerDat bakpapier trucje ga ik de volgende keer ook maar eens toepassen. De vorige keer was het bij mij nogal een bende
Maïsmeel en een goed deeg recept heeft mij een hoop geworstel bespaard.Gaat je echt helpen. misschien niet meteen de master touch maar wel goed resultaat. Na 30 sec papier verwijderen en je bent pizza aan het bakken… er komt best veel op je af de eerste paar keer.. later wordt je heel handig in het wegmoffelen van je papIer