BasBQ
Beef en Steak

๐Ÿท Request: Pulled Pork Run!

๐Ÿ˜‚ Moi man, bedankt! Op naar het koetje! Brisket van 4,5 kg ligt al in de vriezer ๐Ÿคฉ
Gefeliciteerd met je knorrie ๐Ÿท, voor dat koetje ๐Ÿฎ is wel een whole pakker nodig, 4.5kg zal normaal gezien niet een whole pakker zijn volgens mij.
 
Gefeliciteerd met je knorrie ๐Ÿท, voor dat koetje ๐Ÿฎ is wel een whole pakker nodig, 4.5kg zal normaal gezien niet een whole pakker zijn volgens mij.
Misschien van een heel klein koetje ;)
Die sticker wil ik ook nog behalen maar weet niet of ik een whole packer tussen een Bastard Medium kan krijgen
 
Gefeliciteerd met je knorrie ๐Ÿท, voor dat koetje ๐Ÿฎ is wel een whole pakker nodig, 4.5kg zal normaal gezien niet een whole pakker zijn volgens mij.
Misschien van een heel klein koetje ;)
Die sticker wil ik ook nog behalen maar weet niet of ik een whole packer tussen een Bastard Medium kan krijgen

Ik las dit stukje in de huishoudelijke mededelingen onder onderwerp โ€œBadgesโ€:


โ€œโ€ฆVoor het maken van Beer Can Chicken krijg je een kippenkop ook wel Tokkie genoemd.
Als je Pulled Pork maakt krijg je een varkenskop ook wel knorretje genoemd. Bij het maken van Brisket, point en flat beginnend vanaf 4,5 kilo (whole packer,
de flat in plakken en de point in burnt ends), is een koetje te verdienen. Samen vormen ze de Big Threeโ€ฆโ€

vandaar een trimmed wholepacker besteld van 4,5 kg โ˜บ๏ธ
 
Nou als dat geen grote dikke vette mollige KNORRIE ๐Ÿท waard is.
Mooi verslag, met dito foto's.
Fijn dat alle gezinsleden hun steentje hebben bijgedragen. ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹
 
Gefeliciteerd met je knorrie๐Ÿท. Man wat heb je er weer een machtig mooi verhaal van gemaakt. Echt Top!
 
Gefeliciteerd. Goede duidelijke en leuke bijdrage. Je hebt hem verdiend.
 
Mooi verslag, heerlijk stukje vlees ๐Ÿ˜‹.
Gefeliciteerd met je sticker!
 
Wat heb je dit ontzettend leuk geschreven! En zo te zien kun je binnenkort ook genieten van druiven uit eigen tuin! Of is dat geen druivenrank om de overkapping heen?
 
Wat heb je dit ontzettend leuk geschreven! En zo te zien kun je binnenkort ook genieten van druiven uit eigen tuin! Of is dat geen druivenrank om de overkapping heen?
Dank! Ja klopt, hij hangt weer vol! Ga er denk ik een sausje can maken en dan in de DO ๐Ÿ˜‹
 
Wat een mooi verslag en wat een resultaat. Lekker man! Ik kan me niet anders voorstellen dan dat jullie ervan hebben genoten! ๐Ÿ”
 
Wat een mooi verslag en wat een resultaat. Lekker man! Ik kan me niet anders voorstellen dan dat jullie ervan hebben genoten! ๐Ÿ”
Bedankt! Ja was echt genieten! imho is Boston Butt lekkerder dan Procureur voor de PP ๐Ÿ˜‡
 
Dank! Ja klopt, hij hangt weer vol! Ga er denk ik een sausje can maken en dan in de DO ๐Ÿ˜‹
Daar ben ik dan ook benieuwd naar! Ik heb mijn overkapping nu ook vol hangen met druiven. Dus ik houd mij aanbevolen voor goede ideeรซn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan