Beef en Steak

Zoekresultaten

  1. R

    ProQ Frontier besteld!

    Gefeliciteerd! Veel plezier ermee :)
  2. R

    mijn eerste PP

    hmm, dat broodje ziet er heerlijk uit! (alvast) gefeliciteerd met je knorretje
  3. R

    Eerste keer ribbels via 2-0.45-0.30

    Hmm, ribs altijd lekker! Helaas wacht hier straks een schamel boterhammetje als lunch, maar ik moet ze ook maar weer eens maken :)
  4. R

    Trailerpark

    Dat is gaaf! Mooie uitbreidingen hoor!
  5. R

    Mijn eerste PP

    Mooie sessie zeg, dat zal gesmaakt hebben! Gefeliciteerd met je knorretje
  6. R

    Inwijden WSM, MOINK en Fattie

    MOINK ballen draai ik eigenlijk nooit om, anders zou ik dat probleem ook wel hebben ja, althans... Rauw draaiden ze wel om het stokje, maar eenmaal gaar niet meer, dus mogelijk zouden ze toch wel blijven zitten ;) Ik zie eerlijk gezegd het nu van omdraaien niet zo bij indirect.. Qua...
  7. R

    Inwijden WSM, MOINK en Fattie

    Het onderrooster was dit keer wel in gebruik, maar als ik hem niet nodig heb zal ik hem er zeker uitlaten ja! Gasbrandertje is trouwens wel een goeie tip om het even los te branden! Die lange stokjes kwam ik eigenlijk een beetje bij toeval op uit een paar sessies geleden. De kleine stokjes...
  8. R

    m'n nieuwe paarse bbq

    Mooi paars is niet lelijk.. :) En ach, als je van een conservenblik een mini-uds kan maken, dan moet hier indirect ook best op lukken Harm, dus succes alvast :P
  9. R

    Steven & Me - Juni 2013: Gegrilde varkenshaas met bacon, pruimen en farofa

    Ah, bedankt voor de aanvulling Mw. BBQ68! Dat wordt dus geen tapiocameel bij de toko hier bestellen, maar nog even verder zoeken :D
  10. R

    zalm met krieltjes

    Heerlijk Harm! Zal best gesmaakt hebben, zalm doet het altijd goed :)
  11. R

    MOINK Balls

    Heerlijke ballen heb je!
  12. R

    MOINK!

    Lekker, hier staat de WSM ook aan met MOINK ballen (en een Maple Fattie ;))
  13. R

    Steven & Me - Juni 2013: Gegrilde varkenshaas met bacon, pruimen en farofa

    Dat schijnt bij de toko inderdaad wel verkrijgbaar te zijn... En als ik me niet vergis wordt het ook tapioca genoemd, en tapiocameel is bij de toko in Zeewolde in elk geval al te krijgen :)
  14. R

    BBQ controller Discussie

    Je hebt de beginpost al flink aangepast zie ik, mooi! :)
  15. R

    Last minute turn in! Turtle Burgers!

    Wat ik denk... geef maar door! ;) Ziet er lekker uit
  16. R

    Mijn laatste BBQ aanwinst

    Ik hou ook niet van al dat nieuwerwetse gedoe... :D En zondag wordt onze dochter gedoopt, dus ik maak gelijk een flinke lading als borrelhapje. De familie is er dol op ;)
  17. R

    Mijn laatste BBQ aanwinst

    Het lijkt mij morgen een prima dag om er even lekkere MOINKballen op te maken, en dan leg ik er maar gelijk een fatty bij ook :)
  18. R

    Mijn laatste BBQ aanwinst

    Heb al wel besloten dat ik er snel wieltjes onder ga zetten, want het is geen pretje om ermee te lopen!
  19. R

    danbras's sateetjes en eerste keer gerookte kip

    Dat is volgens mij een understatement... Ziet er heerlijk uit allemaal!
Terug
Bovenaan Onderaan