Beef en Steak

Weber go anywhere

Amateur! Een beetje barbecuer heeft er twee en eentje op reserve in de doos in de schuur. Kom op man, scherp blijven!
Ik snap je Sander! Zal er snel 2 bij halen 😀
 
Wat Sander zegt +1. Maar probeer op marktplaats er eentje te vinden met 3 handvatten.
 
In de aanbieding bij Gamma/ Karwei, heb ik gehaald, uhh gehoord van een vriend 😶.
 
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Ik zal hem nog niet bij het oude ijzer zetten en verder mee aan het werk gaan zoals jullie aanraden.
Ik ga mijn best doen

Jan
Goeie mindset Jan, go for it!
 
Ben wel met hem eens dat die luchtschijven wel gefixed had kunnen worden in een nieuwe productielijn met een klein groepje erop met als bij andere Weber producten.

Heb zelf de greepjes van de Weber ketel bestel om erop te doen. Helaas waren die de verkeerde maat. Was een leuke aanpassing geweest na al die jaren van productie dat ze iets aan de schijven zouden doen.

Maakt een heel mooi apparaat toch net af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan