BasBQ
Beef en Steak

Wat gooi jij in je barbeque.

Waar laat jij je barbeque op branden?


  • Totaal aantal stemmers
    0
de underdog blijkt toch de flamy te zijn ;)
 
Omdat ze dat in Belgi? kosten, maar niet hier in NL ;)
 
ChrisMaes zei:
Ik ben een Flamy-gebruiker, is hier in Vlaanderen enorm goed aan te raken (in het "seizoen" in Colruyt) en in de winter in AVEVE en ben er tevreden van.

Enige nadeel is dat ze enorm stinken bij het aansteken

Ik heb vorig jaar in het naseizoen nog 40kg gekocht bij Colruyt.
Ze zouden na Pasen weer op voorraad komen voor dit seizoen, zo te zien zijn ze er weer.
En bij 3 pakken van 10 kilo was vorig jaar speciaal tarief! Nu ook weer?
 
Houtskool! Bij voorkeur blackranch maar de BGE kolen doen het ook prima.... Steken makkelijker aan, branden iets minder lang. Dus een mengsel is eigenlijk het beste....
 
Hier ook een tevreden Flamy gebruiker (in de WGA, en WSM)
In het Ei gaat Dammers, of Black Ranch houtskool.

Mac
 
Geert bij de Colruyt hebben ze meestal een speciaal tarief als je meerdere dozen koopt. Nu kost een doos 15,99? als je er nu drie koopt kosten ze 14,39? per stuk.
De nieuwe folder is geloof ik geldig vanaf 25 april, het zou mij niet verbazen als ze dan in de aanbieding zijn en dus nog goedkoper.

Btw zag dat ze ook nieuwe kokosbrikketen hadden verpakt per negen kilo. Vlug even testen denk ik.
 
2ysaby7a.jpg


Per drie dozen 13,38?.
Daar heb je denk ik wel een Colruyt kaart nodig, weet niet of je die gelijk in de winkel kan krijgen.
 
Klopt je hebt geen kaart nodig om bij de Colruyt te kopen.
Maar ze hebben een 'extra korting' kaart daarbij wordt de korting gelijk verrekend.
 
Frits zei:
Geert bij de Colruyt hebben ze meestal een speciaal tarief als je meerdere dozen koopt. Nu kost een doos 15,99? als je er nu drie koopt kosten ze 14,39? per stuk.
De nieuwe folder is geloof ik geldig vanaf 25 april, het zou mij niet verbazen als ze dan in de aanbieding zijn en dus nog goedkoper.

Btw zag dat ze ook nieuwe kokosbrikketen hadden verpakt per negen kilo. Vlug even testen denk ik.

Frits, je bedoelt denk ik de on-line folder? Toch even in de gaten houden dan.......dank voor je feedback!
 
Frits zei:
Maar ze hebben een 'extra korting' kaart daarbij wordt de korting gelijk verrekend.
Wat die korting betreft heb je inderdaad gelijk, maar het is niet zoals in Makro (Belgi?) dat je een kaart nodig hebt om binnen te mogen
 
Klopt helemaal Chris, maar de korting maakt het natuurlijk helemaal interessant.
 
Flamy kost bij Colruyt nu 13,59? per drie 13,18? per 10 kilo
 
Lang niet alle colruyts hebben het bellen en reserveren als je uit Nederland komt
 
Terug
Bovenaan Onderaan