BasBQ
Beef en Steak

Wat gooi jij in je barbeque.

Waar laat jij je barbeque op branden?


  • Totaal aantal stemmers
    0
Wist niet dat een poll ook tot de mogelijkheden hoorde.
 
Hij kan ook uit hoor ;)

Ik ben aan mijn laatste doosje Dammers bezig, en als die op zijn ga ik de kokosbriketjes van de Sligro maar eens proberen.
 
ik kan maar een brandstofsoort kiezen bij de poll  ;) ik gebruik ecobrasa, blackranch en gas!
 
Ik gebruik ecobrasa, wil wel een keer dammers briketten proberen.
 
Ik gebruik Dammers, en geluukig zijn ze er na 15 augustus weer heb ik begrepen. En hoe heten de zakken van de Sligro? Ik ben te lui om op te staan....
Maar het valt me op, dat Sligro in vergelijk met Dammers echt wel langer rookt bij aansteken.
 
Geen idee hoe die Sligro zakken heten, maar ik moet daar de kokosbriketten hebben als het goed is ;)
 
Die van de sligro zijn bonfire briketten en zijn nu in de aanbieding
 
ik heb net 8 zakken kokos briketen van de sligro gekocht,

Ik hier nog geen ervaring meer
 
Ik heb nog een zak Weber Briketten staan en tevens nog twee dozen Kokosnoot Brikette van de Welkoop (gele doos).
Ik wil voor de vakantie een doosje Ecobrasa bestellen en een kleine brikettenstarter (als die tenminste echt kleiner is dan de weber starter) zodat we die mee kunnen nemen en kunnen testen op de WGA.
 
noskos zei:
Geen idee hoe die Sligro zakken heten, maar ik moet daar de kokosbriketten hebben als het goed is ;)

kokosbriketten van de sligro zijn prima.
 
(als die tenminste echt kleiner is dan de weber starter)

Ja dat scheelt een heel stuk! De kleine is ideaal voor je WGA.
 
Nou, ik ben van de bank gekomen, ze heten BonFire....moet ik alles zelf doen hier hihi.
 
marco w zei:
Die van de sligro zijn bonfire briketten en zijn nu in de aanbieding

Oeps, lezen is blijkbaar ook heel lastig vandaag voor mij.....Ik had over je heen gelezen dus...
 
noskos zei:
(als die tenminste echt kleiner is dan de weber starter)

Ja dat scheelt een heel stuk! De kleine is ideaal voor je WGA.

vorige week had ik de SJ mee naar wacken, en daar past de kleine starter ook gewoon in, en in de starter had ik weer een klein borsteltje zitten om het rooster mee schoon te maken, ideaal!
 
Kmzz aan de resultaten te zien, moet ik toch eens wat anders gaan gebruiken.
 
Sinds kort overgegaan op ecobrasa, Bevalt mij uitstekend
 
Die zal het wel worden dan, of dammers, daar ben ik nog niet overuit.
 
Sinds ik een BGE heb, koop ik alleen nog houtskool. Eerst Black Ranch, maar nu heb ik ontdekt dat Makro schitterend houtskool verkoopt aan een leuke prijs.
In mijn WSM en OTG gebruik ik voorlopig nog Ecobrasabriketten, maar eens ze op zijn zal ik ook daarin enkel houtskool stoken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan