BasBQ
Beef en Steak

Wat gooi jij in je barbeque.

Waar laat jij je barbeque op branden?


  • Totaal aantal stemmers
    0
Noskos +1
 
Is altijd goed om een adres achter de hand te hebben;)
 
Op advies heb ik de Dammers momenteel. Kan dus niet oordelen of andere merken beter zijn. Qua prijs tov EB scheelt het best wel. Ik heb ze wel gezien maar kwalitatief zie ik weinig tot niets verschil in die twee. Weber heb ik wel een zak van liggen maar nog niet aangebroken.
 
Weber lekker dicht laten ;-) Dammers en Ecobrasa merk ik met dagelijks gebruik weinig verschil tussen hoor!
 
Iemand al weer bij de Makro de restaurant houtskool tegen gekomen? Lag alleen het huismerk Aro. Onderaan in de zak voelde alsof er zand (gruis dus) in zat. Vestiging in Beverwijk was het overigens.
 
Flamy stond er niet bij, dus maar gekozen voor ecobrasa
 
Big-T zei:
Flamy stond er niet bij, dus maar gekozen voor ecobrasa

Ik heb Flamy erbij gezet  :)
 
Leo, ik gebruikt zowel Ecobrasa als Flamy, maar de poll laat maar 1 keuze toe... ;)
 
ehhh ja, eehhhh keuzes, keuzes  :)
 
Big-T, je kunt stem verwijderen via button "verwijder stem" en dan opnieuw stemmen  :)
 
Ik gebruik de gele doos cocosbriketten van de welkoop.
Heb donderdag nog de drie laatste doosjes opgehaald.
Komen niet meer terug. Moet dus overstappen.
 
RedFox zei:
Big-T, je kunt stem verwijderen via button "verwijder stem" en dan opnieuw stemmen  :)

scherp! and flamy it is ;)
 
Heb nu zowel een doosje dammers alsvwel ecobrasa verbruikt en merkte eigenlijk geen verschil :D
 
Ik ben een Flamy-gebruiker, is hier in Vlaanderen enorm goed aan te raken (in het "seizoen" in Colruyt) en in de winter in AVEVE en ben er tevreden van.

Enige nadeel is dat ze enorm stinken bij het aansteken
 
Ik gebruik Fire-Up kokosbriketten die ik bij de Intratuin haal.
Ben op zich wel tevreden maar heb dan ook nog geen andere gebruikt ( weber uitgesloten! vind ik nix!)
 
Van de week was ik ah aan het bestellen en zag dat zij tegenwoordig ook BBQ Kokosbriketten hebben?

http://tinyurl.com/bq3x6wy

Heeft iemand deze al een keer geprobeerd? ik heb net 2x 3kg Eco-brassa gekocht dus heb ze nog niet besteld ;-)


 
Bij mij wordt al een poosje black ranch houtskool in het ei geworpen. Eerst een zak van big green egg zelf gehad, wat ook prima spul was, maar vrij duur. BR bevalt prima, maar soms zit er wel veel gruis onder in de zak. Waarschijnlijk ligt dat aan de ruwheid tijdens transport, want het varieert nogal. Geen last gehad van bijsmaak of rare vervuiling. Gewoon prettig spul in grote en middelgrote chunks Quebracha kool.
 
Terug
Bovenaan Onderaan