BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd december 2023 - Grillen Onder De Mistletoe.

 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.096
Voor deze maand is het onderwerp: ‘Grillen Onder De Mistletoe.’

Gekozen door de winnaar van de fotowedstrijd van November: Roy @Sticky Fingers

Bij deze het onderwerp voor de fotowedstrijd van december : Grillen Onder De Mistletoe, Denk daarbij aan een heerlijke gerilde kalkoen, of geglazuurde ham of een lekker kerst dessert. Ben benieuwd naar de inzendingen van deze maand.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-12-2023 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.
 
Laatst bewerkt:
Dus eigenlijk moet het een kerstgerecht zijn of begrijp ik het verkeerd?
 
Dus eigenlijk moet het een kerstgerecht zijn of begrijp ik het verkeerd?
Dat kan! Aangezien december een feestelijke maand is met leuke feestdagen en gezelligheid met familie en vrienden is zijn de mogelijkheden eindeloos deze maand 😀
 
Dat kan! Aangezien december een feestelijke maand is met leuke feestdagen en gezelligheid met familie en vrienden is zijn de mogelijkheden eindeloos deze maand 😀
Het zal aan mij liggen maar ik begrijp het onderwerp niet hoor.

Wat is het thema dan?
 
Het zal aan mij liggen maar ik begrijp het onderwerp niet hoor.

Wat is het thema dan?
Dat zijn gerechten die je kunt bereiden die passen bij kerstsferen en tradities van het seizoen ( December ) hoop dat je het nu een beetje snapt Stijn ? 😬
 
Ik weet al wat ik ga maken op de Q met kerst.
Ik doe dit keer ook een poging denk ik.
 
Waarschijnlijk nogal vissig van smaak, maar heb je daar een receptje voor?
Niet bepaald maar een combinatie van mosselen en oesters zal in de buurt komen 😂
 
Ik zou zeggen, laat je niet kennen, reisje naar de USA, één van die schepen opzoeken en proberen daar vlakbij uw gerecht te maken en hier inzenden. Moeilijk gaat ook !
 
IMG_20231208_202737.jpg

parma infused dry aged T-bone
 
Ik zou zeggen, laat je niet kennen, reisje naar de USA, één van die schepen opzoeken en proberen daar vlakbij uw gerecht te maken en hier inzenden. Moeilijk gaat ook !
Nou, dat wordt zeker moeilijk aangezien ze alle drie allang gescrapt zijn...
 
we gaan er iets moois van maken. Kijken of ik een keer mee kan doen.
 
IMG_4772.jpeg


Wie niet waagt wie niet wint.
 
Terug
Bovenaan Onderaan