BasBQ
Beef en Steak

Zwarte Nitril handschoenen: 100 stuks voor 1,99 !

Dries

Vuurmaker
Berichten
50
Betreft een goede kwaliteitshandschoen, nu in de aanbieding bij Lidl voor € 4,99 per doosje van 100 stuks; is al goedkoop.
Bij Lidl Veenendaal zelfs voor € 1,99 (!) per doosjes, waarschijnlijk door een typefout in het kassasysteem.
Ik heb mijn voorraad weer ff lekker goedkoop aangevuld iig!

IMG_4530.JPG
0e2a0564-698e-4817-8401-e1474dc69628.jpg
 
helaas passen mijn kolenschoppen niet in L. en groter hebben ze niet bij de Lidl. Maar goeie tip!!!
 
goeie tip!!
die moest ik weer hebben namelijk
 
Bedankt voor de tip. Hier ook weer aangevuld.
 
5 €cent per handschoen is een goede prijs. Zelfs eerder de prijs indien per 1000 wordt gekocht. En 2 cent al zeker.
Kwaliteitshandschoenen gaan enorm veel langer mee en zijn ook inzetbaar bij zwaarder werk zoals mechanica (auto) en loodgieterij. Heb ooit zo'n doos gekocht en daar ben ik zeer zuinig op want de prijs pikt nog een beetje na.

Paar inlichtingen uit mijn notas:
- Bruikbaar voor: Schilderwerken; Voedsel; Water oplossingen; Zouten; Epoxy resins; Petro-based products; Olie; Vetten; Diesel; Benzine (essence);
- Weinig aangeraden bij: Xylene;
- NIET gebruiken voor: Aceton; Thinners; Methanol; Nitric Acid 30-70%; Sulfuric Acid 30-70%; Oxiderende zuren
 
Bijna een jaar later en helaas geen €1,99, maar ze zijn er deze week wel weer bij Lidl en met €4,49 voor 100st. nog steeds een goede aanbieding!
 
Terug
Bovenaan Onderaan