BasBQ
Beef en Steak

Zwager stelt zich voor

Z

Zwager

Gast
Dag barbecue-helden,

mijn forumnaam is Zwager, ontstaan uit een andere hobby van me, het zelf bierbrouwen wat ik nu een jaar of twee samen met mijn zwager doe. Bij een lekker biertje past natuurlijk ook een mooi stukje vlees, vandaar dat ik vorig jaar overgegaan ben tot de aanschaf van een Weber. Voorzichtig begonnen met een Bar-B-Kettle 47 en een goedkoop BBQ-thermometertje, maar ik ben bang dat ik moet gaan sparen voor het 'echte werk'. Voorlopig kan ik denk ik uit de voeten met dit instappertje, het heeft sowieso al veel meer mogelijkheden dan het klassieke directe grillen, wat me van huis uit met de paplepel ingegoten is. We hebben in onze familie-fotocollectie aardig wat foto's dat mijn vader op de camping onder een paraplu de sateetjes aan het draaien is op zijn Hibachi.
Kortom, vorig jaar begonnen met de 'beer can chicken' (wie is er niet mee begonnen?), dit jaar met pasen al een beenhammetje en vorige week schouderkarbonades St.Louisstyle. Zojuist mijn eerste bestelling gedaan bij Beef en Steak om van het weekend Baby Back Ribs te maken (denk dat ik voor de Easterwood-variant ga).
Kortom, het BBQ-virus lijkt toegeslagen...

Alvast een woord van dank voor alle prachtige recepten en beschijvingen van technieken op dit forum. Hier ga ik heel wat aan hebben. Ik hoop dat ik zelf ook mijn bijdrage kan gaan leveren in de nabije toekomst.

Tot slot wat persoonlijke info: 39 jaar, getrouwd, drie kinderen en woonachtig in de Haarlemmermeer.

Een hartelijke groet van Zwager!
 
hoi Zwager,
welkom bij dit edele genootschap
 
Zwager, welkom hier!!
 
Welkom! We hopen dat we binnenkort van je mogen meegenieten!
 
Hoi Zwager, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Zwager, leuk dat je erbij bent.

Op Marktplaats komen geregeld mooie barbecues voorbij voor weinig
 
Bier en BBQ......mooie combi inderdaad (al heb ik tijdens het eten liever wijn  :) )
 
Welkom op het forum.
 
Welkom Zwager, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan