BasBQ
Beef en Steak

Zondags eten

 
 

Wietsehm

Stoker
Berichten
288
vrienden,

Wat zal ik er over zeggen? Vrijdag ging ik eten bij Black Smoke. Toffe entourage, geweldige cocktails maar misschien toch een beetje teveel een hype voor mij.
Rund was er lekker maar de kip viel gewoon erg tegen. Dus die deed ik zelf beter. Lekker lakje er overheen en een pofaardappeltje erbij. Heerlijk!
IMG_0242.jpeg
IMG_0243.jpeg
 
Die zien er lekker uit. En inderdaad, meegaan met de hype kan best tegenvallen
 
Ziet er lekker uit ,moet zeggen dat veel restaurants tegenvallen.
Komt ook dat je zelf beter word.
Maar er zijn gelukkig ook plaatsen waar je positief verrast word.
 
Ik bestel ook nergens meer spareribs. Die vallen eigenlijk altijd tegen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Spareribs, steak.....zelfs mijn dochters zeggen pap die van jou zijn lekkerder. Maar soms is het ook wel eens fijn dat iemand anders ze voor je maakt 😁
 
Spareribs, steak.....zelfs mijn dochters zeggen pap die van jou zijn lekkerder. Maar soms is het ook wel eens fijn dat iemand anders ze voor je maakt 😁
Doordat we met 2 jonge kids ( 1 & 3 ) minder uiteten gaan als vroeger en toch gemiddeld 100x per jaar de bbq aan heb dat ik geneigd ben om als we uiteten gaan uitgebreid tappas te eten. Kinderen hebben daar geen geduld voor of goede sushi omdat ze dat niks intereseerd of een plek waar ze bijv een goede wildstoofpot hebben, ik ben de enige thuis die daar liefhebber van is.

Ik en de vrouw kiezen niet snel meer voor spareribs elders.
 
Dit mag je me ook op maandag serveren.
 
Ik ben twee keer bij BS geweest. Twee keer een dikke teleurstelling. Heb de hype nooit begrepen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
wat jammer van BS die stond ook nog bij mij oop de lijst.
kippie ziet er wel top uit moet ik zeggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan